- نحوه ثبت شکایت چگونه است؟
پاسخ: مراجعه حضوری، سامانه بازرسی دانشگاه، سامانه 190
حضوری: مراجعه به سازمان معاونت درمان استان اصفهان (خیابان اپادانا اول روبروی بانک سپه)
مراجعه به امورحقوقی (طبقه همکف اتاق 135)
مشاوره با کارشناسان در خصوص شکایت
در صورت رسیدگی به شکایت در این سازمان تکمیل فرم شکایت بصورت دستی و ثبت آن در دبیرخانه
ارجاع شکایت از معاون به درمان به امورحقوقی و ارجاع به اداره مربوطه جهت رسیدگی و اعلام نتیجه
چنانچه شکایت محرز باشد مراتب به اطلاع بیمار و یا پزشک رسانده می شود.
اختتام شکایت در صورت عدم احراز.
سامانه بازرسی دانشگاه: سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع
مراجعه به اداره بازرسی دانشگاه و ثبت شکایت توسط کارشناس میز خدمت فیزیکی.
سامانه 190: تماس با تلفن 190 و ارتباط با اپراتور مربوطه و ثبت شکایت
- مستندات مورد نیاز جهت ثبت شکایت چیست؟
پاسخ: صورتحساب بیمار، فیش واریزی، فاکتور ارائه شده از طرف پزشک یا بیمارستان، پرینت حساب بانکی در مواردی که هزینه به حساب شخص واریز شده است.
3-در صورت صدمه بدنی توسط افراد فاقد صلاحیت (مداخله گر در درمان مراحل بررسی چگونه است؟
پاسخ: مراجعه حضوری و ثبت شکایت در واحد امورحقوقی و یا ثبت در سامانه 190بازدید توسط کارشناسان مربوطه، در صورت محرز شدن تخلف اخذ دستور قضائی به استناد ماده 3 قانون مربوط به امور مقررات پزشکی داروئی و مواد خوراکی و آشامیدنی مصوب سال 1334 از معاون محترم دادستان دادسرای عمومی و هماهنگی با ضابطین محترم قضائی جهت اقدام لازم.
4- نحوه برخورد با متخلفین امر درمان چگونه است؟
پاسخ: بعد از اطلاع ازآدرس فرد متخلف توسط شهروندان( حتی بصورت ناشناس)، بازدید از مکان انجام می شود و در صورت احراز مورد تخلف مراتب جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع می گردد. مکان مورد نظر نیز پلمپ می گردد.
5- در صورت ایجاد صدمه بدنی به افراد نحوه جبران خسارت چگونه است؟
پاسخ: مراجعه حضوری به دفاتر قضائی جهت ثبت شکایت و نهایتا اعلام میزان خسارت وارده توسط مراجع قضائی
6-در صورت عدم درمان مناسب توسط کادر درمان مرجع رسیدگی به شکایت کدام سازمان می باشد؟
پاسخ: سازمان نظام پزشکی استان اصفهان.
7-مدت زمان رسیدگی به شکایت چه میزان است؟
پاسخ: با توجه به تعداد شکایات واصله و هچنین مدت زمان لازم برای اعلا نظر کارشناسان مربوطه این زمان متفاوت بوده و از یک هفته تا بیش از یک ماه متغیر می باشد.
8- نحوه پیگیری شکایت توسط شاکی چگونه است؟
پاسخ: در صورت شکایت حضوری تماس با شماره 03136619661 داخلی 207 و با اعلام کد ثبت شکایت در دبیرخانه
در صورت ثبت شکایت در سامانه 190، تماس با شماره 03136619661 داخلی 207 و اعلام کد شش رقمی سامانه 190