رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/معاونت درمان

عنوان خدمت:رسیدگی به شکایات واصله در حوزه درمان

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی

شناسه خدمت:16061016000

دریافت شکایت از ارباب رجوعی که ضمن مراجعه از مراکز درمانی دانشگاهی ،خصوصی،نیمه خصوصی و خیریه شامل بیمارستان ها و جراحی های محدود سراسر استان همچنین کلیه مراکز درمانی سرپایی(مراکز ترک اعتیاد،آزمایشگاه ها،درمانگاه ها، مراکز توانبخشی و کلیه مطبهای پزشکان، دندانپزشکان، پیراپزشکان (شامل کارشناسان مامائی، تغذیه، شنوایی سنجی، بینائی سنجی و ارتوپدی فنی و...) از نحوه خدمت رسانی و یا تعرفه دریافت شده ناراضی هستند.

دسترسی: ,

ویژگیهای خدمت

اطلاع رسانی (حضوری و غیرحضوری)تلفن 190، تلفن 111گیرندگان خدمات درمانیحضوری و سامانه ایاز طریق تلفن گویای 190، از طریق سامانه بازرسی دانشگاه، سامانه سامد استانداری(111)، مراجعه حضوری و کارتابل معاونت.
در مرحله درخواست (حضوری، سامانه )ساانه بازرسی دانشگاهگیرندگان خدمات درمانیحضوری و سامانه ایبا مراجعه حضوری و ثبت در دبیرخانه درمان)، از طریق ثبت در سامانه بازرسی دانشگاه
در مرحله تولید (بررسی شکایات توسط امورحقوقی)اتوماسیون اداریگیرندگان خدمات درمانیاتوماسیون اداریبررسی تخصصی شکایات: درون سازمانی و برون سازمانی
در مرحله ارائه نتیجه (محرز، محرزنشدن)اتوماسیون اداریگیرندگان خدمات درمانیاتوماسیون اداری

اجرای حکم جهت شکایات تخصصی برون سازمانی توسط سازمان مربوطه

اعلام نتیجه بررسی شکایات درون سازمانی توسط امورحقوقی معاونت درمان