رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/ حوزه ریاست/ حوزه مدیریت روابط عمومی

عنوان خدمت:درخواست برگزاری همایش

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:16052587103

دستگاه های دولتی و یا شرکت های خصوصی و یا واحد های زیر مجموعه ی دانشگاه برای برگزاری کنگره ها ، سمینارها جهت رزرو سالن و برگزاری همایش باید از طریق درخواست کتبی به روابط عمومی دانشگاه اقدام نمایند مدیریت روابط عمومی ضمن عقد قرارداد با دبیر اجرایی همایش هماهنگی لازم با عوامل اجرایی همایش را انجام می دهد.

دسترسی:

ویژگیهای خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"

1.          مقدمه

این بخش حاوی اطلاعات کلی در خصوص خدمت است.

اهداف توافقنامه، تعریف خدمت و نحوه انجام تعاملات با خدمت‏گیرنده، نحوه گزارش‏دهی و بازبینی مشخص شود.

2.          هدف

این بخش، دلایل اجرای توافقنامه سطح خدمت را بیان می‏کند.

متن نمونه:

•           هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط ]نام دستگاه اجرایی[، کیفیت تحویل ]عنوان خدمت[ برای [خدمت‏گیرندگان] مورد توافق قرار گیرد.

•           این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش‏های نظارت و مسئولیت‏های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‏کند.

3.          مسئولیت‏

این بخش، قوانین و مقرراتی را که به ]نام دستگاه اجرایی[ اجازه می‏دهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند می‏کند. همچنین به صورت شفاف بیان می‏شود که دستگاه چه مسئولیت قانونی در قبال شهروند متقاضی خدمت دارد.

متن نمونه:

•           [سازمان اداری و استخدامی] موافقت می‏کند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:

•           [نام دستگاه اجرایی] دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های [حوزه ارائه خدمت] برای [بخش دولت] است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: [محل درج قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است.]

•           [مسئولیت‏ها را اینجا بنویسد]

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

•           تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی تعیین شوند.

•           شرایط و استثناها، مشخص شوند.

•           فرآیند روشن و کارآمدی برای حل و فصل تناقضات و جبران عدم ارائه خدمت در نظر گرفته شود.

متن نمونه:

•           متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ پست/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.

•           در صورتیکه پس از پرداخت هزینه‏های این خدمت و تکمیل فرم‏ها و تحویل آن‏ها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که ... روز کاری می‏باشد مجوز خود را دریافت نماید، سازمان به ازاء هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل .... ریال به متقاضی پرداخت نماید.

•           موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان‏های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می‏شود.

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

توافقات مربوط به هزینه‏ها و پرداخت‏ها مطبق با جدول هزینه‏ها در فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه

اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج مشخص شوند.

6.          دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‏کند.

متن نمونه:

•           این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ / /   ] و تحت امضای [مقام مسئول]، اعتبار دارد.

•           این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا [مدت زمان] یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه هر دو سازمان به امضاء برسد، اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)

•           در پایان [بازه زمانی] یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.

7.          خاتمه توافقنامه

در این قسمت، مقررات مربوط به خاتمه موافقت‏نامه سطح خدمت شرح داده می‏شود.