رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان/معاونت بهداشتی

عنوان خدمت:تشکیل کمیته دانشگاهی ارتقای سلامت مادر و نوزاد

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:16041015000

تاریخ جلسات در ابتدای سال و پس از هماهنگی مسئول واحد سلامت مادران با دفتر ریاست دانشگاه تعیین می گردد.  در مرحله بعد این تاریخ ها به مسئول دفتر ریاست مرکز بهداشت استان (دبیر جلسات) و مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده  و سایر اعضای کمیته اعلام می گردد، این هماهنگی به طور کلی صورت گرفته و در آستانه تشکیل هر کمیته هماهنگی با سایر اعضای کمیته در مورد محتوای جلسه انجام شده و در نهایت دستور جلسه دو هفته قبل از تاریخ تشکیل کمیته به دفتر ریاست دانشگاه اعلام می گردد .  پی گیری ارسال دعوتنامه ها که توسط دفتر ریاست انجام می شود صورت گرفته و گزارشات لازم برای جلسه آماده می گردد. سپس هماهنگی با مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده و دبیر جلسه انجام می شود. در تاریخ مقرر در جلسه حاضر و در مرحله بعدی گزارش جلسه توسط کارشناس مسئول سلامت مادران تهیه و جهت تایید نهایی و اعلام به سایر حاضرین و یا مجریان به دفتر ریاست دانشگاه ارسال می گردد. پی گیری اجرای مداخلات پس از ابلاغ صورت جلسه انجام می گردد .

دسترسی:

ویژگیهای خدمت

توافقنامه سطح خدمت "تشکیل کمیته دانشگاهی ارتقا سلامت مادران"

1.          مقدمه

کمیته ارتقا سلامت مادران به عنوان عالی ترین کمیته دانشگاهی برنامه ریزی ارتقا فرآیندهای سلامت مادران و با حضور صاحبان این فرآیندها از حوزه های بهداشت، درمان و آموزش و با حضور ریاست دانشگاه تشکیل می گردد. دبیری این کمیته بر عهده معاونت بهداشت است.

2.          هدف

برنامه ریزی ارتقا فرآیندهای سلامت مادران

3.          مسئولیت‏

تشکیل منظم کمیته با حضور اعضا و تعهد و پاسخگویی اعضا نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات

 

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

خدمت بایستی براساس براساس اساسنامه تشکیل این کمیته صورت گیرد.

 

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

کلیه خدمات  رایگان می باشد

 

6.          دوره عملکرد

تشکیل کمیته ارتقای سلامت مادر و نوزاد براساس برنامه مدون تعیین شده و هماهنگ شده با دفتر ریاست دانشگاه و بطور معمول هر دو ماه یکبار صورت می گیرد.

 7.          خاتمه توافقنامه