رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/معاونت درمان

عنوان خدمت:صدور پروانه بهره برداری آزمایشگاه

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی

شناسه خدمت:فرایند جدید

بر اساس آیین نامه تاسیس آزمایشگاه های پزشکی، ازطریق سامانه صدور پروانه های پزشکی، پروانه تاسیس آزمایشگاه خصوصی صادر می گردد.تاریخ اعتباربهره برداری ازمیشگاه در پروانه تاسیس ثبت می گردد و موسس یا موسسین حقوقی آزمایشگاه بر اساس مدت زمان اعلام شده فعلیت می نمایند، همچنین با اتمام زمان اعتبار پروانه بهره برداری، موسس یا موسسین آزمایشگاه موظفند نسبت به تمدید پروانه بهره برداری اقدام نمایند.

دسترسی:

ویژگیهای خدمت

معرفی مکان

متقاضی اطلاعات مربوط به مکان بهره برداری را در این قسمت تکمیل می نماید تا مراحل بعدی فعال گردد.

 

 
ارسال مدارک ملکدر این قسمت متقاضی مدارک ملک شامل تصویر سند مالکیت، تصویر نامه از اداره ثبت،سازمان دولتی،اداره اوقاف درصورت وقفی بودن ملک، تصویر اجاره نامه و تعهد موسس جهت اخذ رضایت نامه همسایگان را بارگذاری می نماید. 
ارسال تاییدیه نقشهدر این قسمت متقاضی نقشه ساختمان آزمایشگاه را قبلا توسط معاونت درمان تایید شده است را بارگذاری می نماید . 
ارسال گزارشات پیشرفت کار متقاضی گزارشات مورد نیاز را در این قسمت تکمیل می نماید. 
تغییر نوبت کاری موافقت اصولیدر صورتی که متقاضی تمایل به تغییر نوبت کاری موافقت اصولی دارد در این قسمت اعمال می نماید. 
تکمیل اطلاعات درخواست در این قسمت متقاضی اطلاعات مربوط به بخش آزمایشگاه، مسئول فنی، تجهیزات، اسامی پرسنل و اطلاعات مورد نیاز پرسنل را تکمیل می نماید و مدارک مورد نیاز را در محل مربوطه بارگذاری می نماید.  
تکمیل مدارک سئول فنی در این قسمت متقاضی اطلاعات مربوط به مسئول فنی شامل سوء پیشینه کیفری و انتظامی، فرم قبول و تعهد وظایف مسئول فنی، پروانه مطب مسئول فنی در صورت وجود و حکم کارگزینی را بارگذاری می نماید.  
مدارک اختصاصی موسسهدر این قسمت متقاضی تعهدهمکاری با مرکز بهداشت را بارگذاری می نماید. 
مدارک لازم جهت اخذ تاییدیه های بهداشتی و فنیدر این قسمت متقاضی تاییدیه آتش نشانی ساختمان، تاییدیه ایمنی و استاندارد آسانسور از شرکت های معتبر زیر نظر سازمان ملی استاندار و تاییدیه ایمنی و حفاظت فنی کار از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  بارگذاری می نماید. 
پرداخت تعرفهمتقاضی در این قسمت از طریق لینک موجود هزینه تعرفه و شماره حساب را برداشت می کند و هزینه مورد نظرپرداخت شده وفیش آن در این قسمت بارگذاری می گردد.   
تغییر نام موافقت اصولی متقاضی در این قسمت در صورت تمایل به تغییر نا موافقت اصولی، می تواند این کار را همزمان با بهره برداری انجام دهد.