سوالات متداول فرآیند صدور پروانه بهره برداری آزمایشگاه
1- برای ثبت نام به کدام سایت مراجعه نمایم؟
پاسخ : www.parvaneh.behdasht.gov.ir
2- آیا باید در لینک ثبت نام، ثبت نام کنیم ؟
پاسخ: بله ابتدا به قسمت ثبت نام وارد شوید و اطلاعات مورد نظر خواسته شده را وارد نمایید، سپس یک تایید هویت از سایت ثبت احوال انجام می شود و پسوورد به گوشی همراه شما پیامک می گردد.
3- من ثبت نام کرده ام برای ورود به سامتنه به کدام قسمت وارد شوم؟
پاسخ: ابتدا به سایت صدور پروانه ها وارد شوید و در قسمت ورود نام کاربری وپسوورد خود را وارد کنید .
4- چطور درخواست ثبت نمایم؟
پاسخ: در قسمت باکس آبی رنگ درخواست های بهره برداری کلیک کنید یک باکس سبز باز می شود حال روی آن کلیک کنید به پنجره درخواست وارد می شوید.
5- درخواست را ثبت شده است ولی چرا فقط قسمت معرفی مکان فعال است؟
پاسخ: در ابتدا متقاضی مرحله اول یعنی معرفی مکان را تکمیل می نماید و درخواست را برای دانشگاه می فرستد، درخواست توسط کارشناس دانشگاه مرحله معرفی مکان تایید می شود و درخواست جهت انجام مرحله بعدی یعنی ارسال مدارک ملک ارسال می شود و مرحله دوم برای متقاضی فعال است تا اطلاعات و مدارک را ثبت نماید.
6-مدارک مثبته درخواست قرارداد آزمایشگاه با بیمه های پایه (تامین اجتماعی، سلامت و نیروهای مسلح) را در قسمت قرارداد با بیمه های پایه چیست ؟
پاسخ :پایه بارگذاری نمایید.
- برای بیمه تامین اجتماعی، کارت سالانه عملکرد
- برای بیمه خدمات درمانی، قرارداد فعلی
- برای بیمه ی نیروهای مسلح، نامه ای مبنی بر در دست اقدام بودن اخذ قرارداد جدید با سازمان مربوطه)
7-چطور تاییدیه آتش نشانی گرفته شود؟
پاسخ :
ابتدا نامه معرفی از اداره امور آزمایشگاه ها دریافت نمایید و نامه معرفی را به آتش نشانی منطقه مربوط به خود ارائه دهید و آتش نشانی تاریخ بازدید برای متقاضی تعیین می نماید و بعد از انجام بازدید توسط مامور آتش نشانی، سازمان آتش نشانی با توجه شرایط ایمنی آزمایشگاه تاییدیه با متن بحرانی یا پرخطر یا کم خطر و یا یک ساله را می دهدو سپس متقاضی نامه تاییدیه را در سامانه صدور پروانه در قسمت شماره 9 درخواست بهره برداری، تاییدیه های بهداشتی و فنی بارگذاری می نماید.
8-مسیر دریافت اخذ تاییدیه آسانسور توسط متقاضی چگونه است؟
پاسخ :
ابتدا با یکی از شرکتهای پشتیبان آسانسور که زیر نظر اداره استاندارد هستند مکاتبه و درخواست تاییدیه زیر اداره استاندارد نمایید در ادامه شرکت ذکر شده طی بازدید های انجام داده و اقداماتی که انجام می دهید، تاییدیه را صادر می نماید که در قسمت شماره 9 درخواست بهره برداری، تاییدیه ها بهداشتی و فنی بارگذاری گردد.
9- مرجع اخذ پروانه مطب برای پاتولوژیست چیست و پروانه مطب در کجا بارگذاری شود ؟
پاسخ :
به سازمان نظام پزشکی مراجعه نمایید و یا اگر امکان الکترونیک دارند، درخواست پروانه مطب ثبت نمایید و بعد از اخذ پروانه مطب جدید آن را در سامانه صدور پروانه در قسمت تکمیل اطلاعات شخصی، قسمت پروانه ها و مجوزها بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است هر فردی با نام کاربری و پسوورد خود به سامانه صدور پروانه وارد شود و قسمت اطلاعات شخصی خود را با توجه به مدرک خواسته شده تکمیل نماید.