رفتن به محتوای اصلی
x

خدمت با ثبت درخواست نیرو توسط واحد کارگزینی بیمارستان و ثبت درخواست متقاضی مشمول طرح شروع می شود،

بررسی و ممیزی توسط  کارشناس اداره مامایی معاونت درمان و گروه برنامه ریزی ستاد دانشگاه صورت می پذیرد و پس از اخذ مجوز به کار گیری نیرو از وزارت متبوع محل خدمت متقاضی تعیین می گردد.

دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان /معاونت درمان
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
استانی
لیست مدارک و فرمها

مدارک مورد نیاز جهت گذراندن طرح جهت متقاضیانی که طرح جهت ایشان اختیاری محسوب می گردد:

  1. عکس اسکن 4*3 رنگی و پشت زمینه سفید (حداکثر حجم60KB)
  2. اسکن از اصل شناسنامه (کلیه صفحات)در صورت تاهل(کلیه صفحات شناسنامه همسر)
  3. اسکن از کارت ملی (پشت ورو)
  4. تصاویر گواهی پایان تحصیلات دو مقطع تحصیلی(دوره ابتدایی،راهنمایی یا دبیرستان). بارگذاری مدارک تحصیلی فقط برای کسب امتیاز غیر بومی دارای سوابق تحصیلی ضروری است.(پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.)
  5. تکمیل فرم استشهاد محلی وتایید دفاتر اسناد رسمی. بارگذاری این مدرک فقط برای کسب امتیاز غیر بومی ساکن به مدت حداقل دوسال ضروری است.
  6. تصویر کارت شناسایی شهدا، جانبازان وایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.
  7. بارگذاری اسکن از عکس شناسنامه فرزند برای متقاضیان متاهل دارای فرزند الزامی می باشد.
  8. مدارکی که مربوط به سایر عوامل امتیاز آور می باشد.
  9. حداکثر حجم مجاز فایل 200 کیلوبایت است.در صورت انتخاب فایل با حجم بیشتر بارگذاری صورت نمی گیرد.

 

ماهیت خدمت
تصدی گری
نام خدمت کلان
فرآیند جدید
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
تشخيص دستگاه
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C(
خدمت به كسب و كار (G2B(
خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G(
نوع خدمت در دانشگاه
درمانی
نوع رویداد خدمت
سلامت
كسب و كار
نوع مخاطبین
دستگاههاي اجرايي
دانشگاهيان
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
بله
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
بله
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
بله
قوانین و مقررات بالا دستی
فراخوان جذب مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان )طرح( در رشته مامایی جهت بیمارستان ها ومراکز تسهیلات زایمانیفراخوان جذب مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان )طرح( در رشته مامایی جهت بیمارستان ها ومراکز تسهیلات زایمانی
دسترسی
اطلاع رسانی (فراخوان طرح مامایی)سامانه طرح پلاس (رشد)تامین نیروی انسانی بیمارستان ها و تسهیلات زایمانیسامانه طرح /الکترونیکیکار با سامانه طرح
در مرحله درخواست (تماس تلفنی )تلفن همراه فرد متقاضی/تلفن ثابت منزل فرد متقاضیتامین نیروی انسانی بیمارستان ها و تسهیلات زایمانیتلفنی غیر حضوریتعیین محل خدمت
در مرحله تولید(بررسی مدارک)سامانه طرح پلاس (رشد)تامین نیروی انسانی بیمارستان ها و تسهیلات زایمانیسامانه طرح /الکترونیکیدر صورت ناقص بودن مدارک فرد متقاضی به وی  جهت رفع آن اطلاع رسانی  می گردد.
در مرحله ارائه نتیجه(ارسال پیام ابلاغ)سامانه طرح پلاس (رشد)تامین نیروی انسانی بیمارستان ها و تسهیلات زایمانیسامانه طرح /الکترونیکیفرد متقاضی موظف است پس از دریافت پیام ابلاغ ظرف مدت یک هفته  جهت شروع به کاربه مرکز مربوطه مراجعه کند.

 

سوالات متداول

 

1- سوال :برای گذراند ن دوره طرح در کدام سامانه ثبت نام انجام دهیم؟

پاسخ : سامانه طرح پلاس (رشد)

2-  سوال : برای گذراندن طرح در کدام دوره گذراندن طرح شرکت کنم؟

پاسخ:طرح ویژه بکارگیری رشته مامایی وبهداشت عمومی

3-سوال :آیا صف انتظار جهت گذراندن طرح در حوزه بهداشت و درمان با هم متفاوت است؟

پاسخ:خیر-در صورت ثبت نام در سامانه رشد هم از کارشناس طرح اداره مامایی معاونت درمان وهم کارشناس طرح معاونت بهداشت با شما تماس خواهند گرفت.

4- سوال :من در دوره مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان ثبت نام نموده ام.آیا مشکلی جهت اعزام به طرح وجود دارد؟

پاسخ: خیر.در صورت ثبت نام در هریک از دوره های طرح ویژه بکارگیری رشته مامایی وبهداشت عمومی و یا دوره  مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان اعزام نیرو به طرح انجام خواهد شد ولی با توجه به مشکل به وجود آمده در قسمت دوره  مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که امکان ویرایش ندارد توصیه می شود جهت متقاضیانی که قصد ثبت نام دارند در قسمت طرح ویژه بکارگیری رشته مامایی وبهداشت عمومی ثبت نام انجام گردد.

5-سوال: طرح برای کدام دسته از متقاضیان اجباری و برای کدام دسته از متقاضیان اختیاری محسوب می گردد؟

پاسخ: طرح برای فارغ التحصیلان  رشته مامایی که تاریخ فراغت از تحصیل ایشان قبل از آبان ماه 1404 می باشد اختیاری  و برای فارغ التحصیلان که تاریخ فراغت از تحصیل ایشان بعد از آبان 1404 می باشد، اجباری محسوب می گردد.

توافق نامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"

1.          مقدمه

این بخش حاوی اطلاعات کلی در خصوص خدمت است.

اهداف توافقنامه، تعریف خدمت و نحوه انجام تعاملات با خدمت‏گیرنده، نحوه گزارش‏دهی و بازبینی مشخص شود.

2.          هدف

این بخش، دلایل اجرای توافقنامه سطح خدمت را بیان می‏کند.

متن نمونه:

•           هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط ]نام دستگاه اجرایی[، کیفیت تحویل ]عنوان خدمت[ برای [خدمت‏گیرندگان] مورد توافق قرار گیرد.

•           این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش‏های نظارت و مسئولیت‏های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‏کند.

3.          مسئولیت‏

این بخش، قوانین و مقرراتی را که به ]نام دستگاه اجرایی[ اجازه می‏دهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند می‏کند. همچنین به صورت شفاف بیان می‏شود که دستگاه چه مسئولیت قانونی در قبال شهروند متقاضی خدمت دارد.

متن نمونه:

•           [سازمان اداری و استخدامی] موافقت می‏کند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:

•           [نام دستگاه اجرایی] دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های [حوزه ارائه خدمت] برای [بخش دولت] است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: [محل درج قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است.]

•           [مسئولیت‏ها را اینجا بنویسد]

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

•           تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی تعیین شوند.

•           شرایط و استثناها، مشخص شوند.

•           فرآیند روشن و کارآمدی برای حل و فصل تناقضات و جبران عدم ارائه خدمت در نظر گرفته شود.

متن نمونه:

•           متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ پست/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.

•           در صورتیکه پس از پرداخت هزینه‏های این خدمت و تکمیل فرم‏ها و تحویل آن‏ها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که ... روز کاری می‏باشد مجوز خود را دریافت نماید، سازمان به ازاء هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل .... ریال به متقاضی پرداخت نماید.

•           موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان‏های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می‏شود.

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

توافقات مربوط به هزینه‏ها و پرداخت‏ها مطبق با جدول هزینه‏ها در فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه

اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج مشخص شوند.

6.          دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‏کند.

متن نمونه:

•           این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ / /   ] و تحت امضای [مقام مسئول]، اعتبار دارد.

•           این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا [مدت زمان] یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه هر دو سازمان به امضاء برسد، اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)

•           در پایان [بازه زمانی] یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.

7.          خاتمه توافقنامه

در این قسمت، مقررات مربوط به خاتمه موافقت‏نامه سطح خدمت شرح داده می‏شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
36619664
نام واحد پاسخگو
خانم جوانمردی رئیس اداره داخلی :212/ خانم شاهرخیان کارشناس داخلی :270
تعداد خدمات گیرندگان
در
فصل
تعداد خدمات گیرندگان
25
تواتر
تعداد
1
در
فصل
یکبار برای همیشه
Off