رفتن به محتوای اصلی
x

رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ملی 190 و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع د.ع.پ اصفهان و مواردی که به صورت حضوری و کتبی دریافت می گردد که این رسیدگی با هماهنگی با واحدهای فنی ستاد استان و مکاتبه با شهرستان های مربوطه و نظر مسئولین معاونت بررسی و پاسخ داده می شود.

دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان/معاونت بهداشت
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت/ درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
ملی
استانی
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
16061016000
شناسه خدمت کلان
16061016000
لیست مدارک و فرمها

شکایت ثبت شده در یکی از سامانه های مربوطه یا ارائه درخواست به صورت کتبی

ماهیت خدمت
حاکمیتی
نام خدمت کلان
پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
تلفن گويا يا مركز تماس
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C(
نوع خدمت در دانشگاه
بهداشتی
نوع رویداد خدمت
سلامت
نوع مخاطبین
دستگاههاي اجرايي
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
خیر
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
بله
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
خیر
قوانین و مقررات بالا دستی
قوانین مربوط به مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاهhttps://mui.ac.ir/fa/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87
دسترسی
اطلاع رسانیاینتر نتیملی/استانیالکترونیکی/اینترنی

وبگاه دستگاه

تراکت و استندهای تهیه شده و نصب شده در واحدهای تابعه

در مرحله درخواستاینتر نتی وتلفن گویایا مرکز تماسملیالکترونیکی/اینترنی

وبگاه دستگاه

تلفن گویا یا مرکز تماس

در مرحله تولیداینتر نت استانیالکترونیکی/اینترنیوبگاه دستگاه
در مرحله ارائه نتیجهاینتر نت ملی/استانیالکترونیکی/اینترنیوبگاه دستگاه

 

فرایند ارائه خدمت
سوالات متداول

لیست سوالات متداول ( سوال - پاسخ) در این قسمت اضافه شود مانند»

1- شماره تلفن جهت ثبت شکایت مرتبط با سلامت و بهداشت چند است؟

190

2-نحوه دسترسی به سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه ع. پ اصفهان چگونه است؟

در صفحه اصلی سایت دانشگاه ع.پ اصفهان، قسمت سامانه های دانشگاه، سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع

توافق نامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"

1.          مقدمه

رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ملی 190 و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع د.ع.پ اصفهان و مواردی که به صورت حضوری و کتبی دریافت می گردد که این رسیدگی با هماهنگی با واحدهای فنی ستاد استان و مکاتبه با شهرستان های مربوطه و نظر مسئولین معاونت بررسی و پاسخ داده می شود.

اهداف توافقنامه، 

2.       هدف

 هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط معاونت بهداشت، کمیت و کیفیت رسیدگی به شکایات برای متقاضیان و درخواست کنندگان مورد توافق قرار گیرد.

•         3.          مسئولیت‏

•          معاونت بهداشت موافقت می‏کند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:

•           معاونت بهداشت دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه بهداشت برایبخش دولت است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است در سایت دانشگاه و قسمت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در دسترس می باشد.

•         بررسی و پاسخگویی به کلیه شکایات ارباب رجوع 

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

•          معاونت بهداشت متعهد می گردد کلیه شکایات ثبت شده در سامانه 190 و رسیدگی به شکایات را بررسی و نتیجه آن جهت اطلاع متقاضی، ثبت نماید.

•           متقاضی دریافت این خدمت، لازم است درخواست و مدارک خود را از طریق سامانه های پیش گفت و تلفن گویای 190 به این دستگاه ارائه نماید.

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

این خدمت رایگان می باشد.

6.          دوره عملکرد

امکان ثبت درخواست در طول شبانه روز در سامانه های مربوطه و مرکز تلفن 190 فراهم می باشد.

پیگیری درخواست ها، در روزهای اداری در طول سال در ساعات اراری به متقاضیان ارائه می گردد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
34476060-9
نام واحد پاسخگو
واحد مربوط: واحد رسیدگی به شکایات مردمی )به غیر از موارد مربوط به سامانه 190 بهداشت محیط(
تعداد خدمات گیرندگان
در
سال
تعداد خدمات گیرندگان
100%
تواتر
تعداد
-1
یکبار برای همیشه
یکبار برای همیشه