توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی در ارائه خدمات و کاستن از مداخلات اجرایی دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات سلامت
دستورالعمل ایجاد و بهره برداری دفاتر خدمات سامت |
اطلاع رسانی | مرکز سنجش پزشکی | www.sanjeshp.ir | ||
در مرحله درخواست | درگاه ملی مجوزها | https://www.mojavez.ir | ||
در مرحله تولید | سامانه سامح | https://sameh.behdasht.gov.ir | ||
در مرحله ارائه نتیجه | درگاه ملی مجوزها | https://www.mojavez.ir |
لیست سوالات متداول ( سوال - پاسخ) در این قسمت اضافه شود مانند»
1- چگونه درخواست دریافت مجوز دفتر خدمات سلامت خود را ثبت کنم؟
با مراجعه با سایت درگاه ملی مجوزهای کشور
2- شرایط تأسیس دفتر خدمات سلامت چیست؟
طبق دستورالعمل ایجاد و بهره برداری دفاتر خدمات سلامت، ابلاغی از سوی مرکز هماهنگیهای امور اقتصادی وزارت بهداشت
توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"
مقدمه:
در راستای اجرای سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، قانون مدیریت خدمات کشوری، الزامات قانونی برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاستهای کلی سلامت، آیین نامههای اجرایی مرتبط با قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، آیین نامه های مرتبط با قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب 1334 و اصلاخات بعدی آن و به منظور توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی در ارائه خدمات و کاستن از مداخلات اجرایی دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات سامت، دستورالعمل ایجاد و بهره برداری دفاتر خدمات سامت برای اجرا ابلاغ گردید.