بررسی و رسیدگی به شکایات دارویی
مستندات ارائه شده توسط شاکی
https://fdo.mui.ac.ir/fa/%D8%A2%D8%A6%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88 |
اطلاع رسانی | اینترنتی پست الکترونیک تلفن گویا یا مرکز تماس پیام کوتاه | الکترونیکی غیرالکترونیکی | ||
در مرحله درخواست | اینترنتی پست الکترونیک تلفن گویا یا مرکز تماس پیام کوتاه | الکترونیکی غیرالکترونیکی | ||
در مرحله تولید | اینترنتی سایر | الکترونیکی غیرالکترونیکی | ||
در مرحله ارائه نتیجه | اینترنتی تلفن گویا یا مرکز تماس | الکترونیکی |
1.مدارک لازم جهت رسیدگی به شکایات دارویی چیست؟
پاسخ : مستندات ادعای شاکی
2. سامانه های رسیدگی به شکایات دارویی چیست؟
سامانه پاسخگویی به شکایات 190 و سامانه بازرسی دانگشاه علوم پزشکی اصفهان و سامانه 190 اصفهان
1. مقدمه
فرآیند فوق براساس شکایت شاکی از داروخانه /شرکت دارویی و یا درخصوص دارویی خاص صورت میگیرد.
2. هدف
جهت رفاه حال عموم و راهنمایی آنها
3. مسئولیت
براساس مستندات ادعای شاکی و بررسی توسط بازرسان دارویی مورد رسیدگی میگردد.
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
خدمت گیرنده متعهد می گردد مستندات و توضیحات لازم و مکفی ارائه نماید.
خدمت دهنده متعهد میگردد مطابق ضوابط و مقررات رسیدگی نموده و برخورد نماید.
5. هزینه ها و پرداختها
....
6. دوره عملکرد
......
7. خاتمه توافقنامه
پس از بررسی، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.