در این فرآیند کلیه مراحل ارائه ریز نمرات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به صورت الکترونیکی انجام می گردد.
اطلاع رسانی | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله درخواست | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله تولید | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله ارائه نتیجه | اینترنت | الکترونیکی |
سؤال: چگونه می توانم درخواست آموزشی ثبت کنم؟
پاسخ: وارد سمانه سما شوید و از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه "درخواست جدید" کلیک کنید و نوع درخواست مد نظر خود را انتخاب نمائید.
سوال: نحوه پیگیری یک درخواست چگونه است؟
پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه " پیگیری" کلیک نمایید.
سؤال: چگونه می توانم بفهمم به درخواستی که در سامانه ثبت کرده ام رسیدگی شده است؟
پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه "پیگیری" کلیک نمایید تا روال انجام درخواست برای شما نشان داده شود.
سؤال: نحوه برقراری ارتباط جهت پیگیری درخواست چگونه است؟
پاسخ: در بخش مربوط به پیگیری درخواست، زیر نام کارشناس، شماره تلفن کارشناس مربوطه وجود دارد.
سؤال: چگونه می توانم متوجه شوم که درخواستم تکمیل شده است؟
پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه تکمیل شده کلیک نمایید تا درخواست های "تکمیل شده" برای شما نشان داده شود.
1. مقدمه
در این خدمت انجام کلیه مراحل ارائه ریز نمرات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به صورت الکترونیکی می باشد.
2. هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظورارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کیفیت تحویل مدیریت درخواستهای الکترونیکی دانشجویان برای دانشجویان مورد توافق قرار گیرد. در واقع هدف از انجام این خدمت عدم مراجعه حضوری دانشجویان و تسریع و تسهیل در انجام فرآیند درخواست های آموزشی دانشجویان می باشد.
3. مسئولیت
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های حوزه آموزش برای دانشجویان است.
4. تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
دانشجویان ملزم به تکمیل کلیه اطلاعات درخواست شوند و مراحل انجام کار را دنبال کنند و این دستگاه اجرایی ملزم به بررسی سامانه به طور مکرر و ارائه خدمات به دانشجویان در اسرع وقت می باشد.
استثناها: در مواردی که دانشجو ملزم به تحویل فیزیک پایان نامه می باشد بایستی به صورت حضوری مراجعه نماید.
5. هزینه ها و پرداخت ها
هزینه ای از دانشجویان دریافت نمی شود.
6. دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت تا پایان تحصیل دانشجو و تحت امضای مسئولین آموزشی، دانشجویی و پژوهشی اعتبار دارد.
7. خاتمه توافقنامه
این خدمات استمرار دارد و فقط در صورت فارغ التحصیلی و دریافت مدارک تحصیلی خاتمه می یابد.