اصلاح پروانه بهره برداری موسسات پزشکی
تمامی مدارک تحصیلی-پروانه ها و مجوزهای گرفته شده از سازمان نظام پزشکی-مدارک شخصی مانند: تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی پایان طرح، تسویه حساب صندوق رفاه، نمونه مهر و امضاء
آئین نامه های ثبت شده در سامانه صدور پروانه ها |
or |
اطلاع رسانی | اینترنتی | الکترونیکی |
OR |
|
در مرحله درخواست | اینترنتی | الکترونیکی |
OR |
|
در مرحله تولید | اینترنتی | الکترونیکی |
OR |
|
در مرحله ارائه نتیجه | اینترنتی | الکترونیکی |
OR |
1-برای تأسیس و صدور پروانه یک مرکز درمانی از کجا باید شروع کرد؟
مراجعه به سامانه صدور پروانه ها و ثبت درخواست موافقت اصولی
2-آدرس سایت سامانه صدور پروانه ها چیست؟
3-برای تأیید نقشه باید به کجا مراجعه کرد؟
کمیته فنی معاونت و برای بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود و پزشکی هسته ای و رادیوتراپی به دفتر فنی دانشگاه
4-برای انجام بازدید به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره نظارت
5-برای ثبت دفاتر کار و بازدید آن ها به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره نظارت
6-برای قرارداد همکاری پزشکان عمومی و متخصص به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره طرح متخصصین
7-برای گرفتن پروانه مطب پزشکان و پروانه اشتغال پیراپزشکان یا تمدید آن به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره نظام پزشکی
8-برای تمدید مجوز آگونیست به کجا باید مراجعه کرد؟
به واحد MMTمعاونت درمان
9-برای گرفتن نامه آتش نشانی به کجا باید مراجعه کرد؟
به کمیته فنی معاونت و اداره نظارت
10-برای تمدید پروانه مؤسسات به کجا باید مراجعه نمود؟
به سامانه صدور صدور پروانه ها
11-برای تأسیس شرکت تعاونی چه اقدامی باید انجام داد؟
مراجعه حضوری به اداره صدور پروانه ها
12-برای شرکت در مناقصات و مزایدات درمانی دانشگاه به کجا باید مراجعه کرد؟
به اداره صدور پروانه ها
13-برای تمدید یا گرفتن مجوز تزریقات به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره نظارت و صدور پروانه ها
14-برای فعالیت محدود در مطب ( کاردرمان، گفتاردرمان، شنوایی سنجی) به کجا باید مراجعه کرد؟
به اداره نظارت و صدور پروانه ها
15-برای گرفتن مجوز آندوسکوپی و کولونوسکوپی به کجا باید مراجعه کرد؟
اداره نظارت و صدور پروانه ها
16-برای گرفتن مجوز کار با اشعه و یا تمدید آن به کجا باید مراجعه کرد؟
واحد رادیولوژی معاونت درمان
17-برای پیگیری درخواست ها نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد و همه از طریق سامانه قابل بررسی است.
18- مراجعه حضوری به اداره صدور پروانه ها فقط برای تحویل مدارک و گرفتن پروانه ها و مجوزها می باشد.
19-برای ابطال موافقت اصولی باید درخواست ابطال از طریق سامانه صدور پروانه ها و بارگزاری نامه با امضاء کلیه مؤسسین انجام می شود.
توافقنامه سطح خدمت "صدور پروانه مؤسسات درمانی"
1. مقدمه
- انجام کلیه مراحل و فرآیندهای مرتبط با صدور موافقت اصولی و پروانه بهرهبرداری و فرآیندهای مربوط به تغییرات مؤسسات پزشکی (افزایش بخش، تخت و تجهیزات، تمدید و ...) که فقط از طریق سامانه صدور پروانهها صورت میگیرد.
2. هدف
- تسریع فرآیندهای صدور پروانهها
- ساماندهی بانک اطلاعات مؤسسات پزشکی
- صدور موافقت اصولی و پروانه بهرهبرداری کلیه مؤسسات پزشکی پروانه دار شامل بیمارستانها، درمانگاهها، آزمایشگاهها،...
3. مسئولیت
- نظارت بر دقت در انجام درخواستهای ارسالی
- برگزاری ماهیانه کمیسیون قانونی ماده 20 که صرفا از طریق سامانه صدور پروانهها و در دفتر ریاست دانشگاه برگزار میشود.
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
- دستگاه اجرایی: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- خدمت گیرنده:تمامی پزشکان، پیراپزشکان متقاضی تآسیس یا دارای پروانه مؤسسه
5. هزینه ها و پرداختها
- .تمامی هزینههای صدور موافقت اصولی و پروانه مؤسسات پزشکی از طریق سامانه صدور پروانهها انجام و به حساب وزارت بهداشت واریز میشود.
6. دوره عملکرد
- ارائه خدمات به صورت پیوسته و مداوم میباشد.
7. خاتمه توافقنامه
- تنها با ابطال یا تعطیلی دائم مؤسسات پزشکی، ارائه خدمات خاتمه مییابد.