رفتن به محتوای اصلی
x

پس از معرفی کارمند توسط واحد تابعه به مدیریت امور پشتیبانی، کارمند با در دست داشتن فرم امتیازدهی، فیش
واریزي و چک تخلیه به مدیریت امور پشتیبانی جهت عقد قرارداد مراجعه می نماید . مدیریت امور پشتیبانی یک
نسخه قرارداد و فیش واریزي و چک را به مدبربت امور مالی تحویل می دهد و ماهیانه به امور مالی واحدتابعه مورد
نظر جهت کسر اجاره بهاي منزل مکاتبه می نماید

دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/مدیریت امور پشتیبانی رفاهی و تامین تجهیزات پزشکی
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
استانی
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
10011782000
لیست مدارک و فرمها

درخواست واحد تابعه جهت تحویل خانه به کارمند، فرم امتیازدهی، فیش واریزي و چک تخلیه

ماهیت خدمت
تصدی گری
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
نوع خدمت
خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G(
نوع خدمت در دانشگاه
توسعه ومدیریت منابع
نوع رویداد خدمت
سایر
نوع مخاطبین
دستگاههاي اجرايي
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
بله
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
بله
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
بله
قوانین و مقررات بالا دستی
ارایه خدمات رفاهی به کارکنان 
دسترسی
اطلاع رسانی   https://refahi.mui.ac.ir
در مرحله درخواست   https://refahi.mui.ac.ir/login
در مرحله تولید   https://refahi.mui.ac.ir/login
در مرحله ارائه نتیجه   https://refahi.mui.ac.ir/login

 

فرایند ارائه خدمت

2

سوالات متداول

چگونه درخواست خود را ثبت نماییم؟

به سایت امور رفاهی دانشگاه به آدرس https://refahi.mui.ac.ir/login/ مراجعه و پس از ورود به سامانه مستندات لازم را بارگزاری نماییم و اقدام به ثبت می کنیم تا فرآیندهای مربوطه طی گردد. 

توافق نامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"

1.          مقدمه

این بخش حاوی اطلاعات کلی در خصوص خدمت است.

اهداف توافقنامه، تعریف خدمت و نحوه انجام تعاملات با خدمت‏گیرنده، نحوه گزارش‏دهی و بازبینی مشخص شود.

2.          هدف

این بخش، دلایل اجرای توافقنامه سطح خدمت را بیان می‏کند.

متن نمونه:

•           هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط ]نام دستگاه اجرایی[، کیفیت تحویل ]عنوان خدمت[ برای [خدمت‏گیرندگان] مورد توافق قرار گیرد.

•           این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش‏های نظارت و مسئولیت‏های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‏کند.

3.          مسئولیت‏

این بخش، قوانین و مقرراتی را که به ]نام دستگاه اجرایی[ اجازه می‏دهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند می‏کند. همچنین به صورت شفاف بیان می‏شود که دستگاه چه مسئولیت قانونی در قبال شهروند متقاضی خدمت دارد.

متن نمونه:

•           [سازمان اداری و استخدامی] موافقت می‏کند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:

•           [نام دستگاه اجرایی] دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های [حوزه ارائه خدمت] برای [بخش دولت] است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: [محل درج قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است.]

•           [مسئولیت‏ها را اینجا بنویسد]

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

•           تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی تعیین شوند.

•           شرایط و استثناها، مشخص شوند.

•           فرآیند روشن و کارآمدی برای حل و فصل تناقضات و جبران عدم ارائه خدمت در نظر گرفته شود.

متن نمونه:

•           متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ پست/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.

•           در صورتیکه پس از پرداخت هزینه‏های این خدمت و تکمیل فرم‏ها و تحویل آن‏ها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که ... روز کاری می‏باشد مجوز خود را دریافت نماید، سازمان به ازاء هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل .... ریال به متقاضی پرداخت نماید.

•           موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان‏های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می‏شود.

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

توافقات مربوط به هزینه‏ها و پرداخت‏ها مطبق با جدول هزینه‏ها در فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه

اطلاع‏رسانی دستگاه" در پیوست ج مشخص شوند.

6.          دوره عملکرد

این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص می‏کند.

متن نمونه:

•           این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ / /   ] و تحت امضای [مقام مسئول]، اعتبار دارد.

•           این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا [مدت زمان] یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه هر دو سازمان به امضاء برسد، اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)

•           در پایان [بازه زمانی] یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.

7.          خاتمه توافقنامه

در این قسمت، مقررات مربوط به خاتمه موافقت‏نامه سطح خدمت شرح داده می‏شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
03137923310
نام واحد پاسخگو
مدیریت امور رفاهی - آقای صادقیان