پس از معرفی کارمند توسط واحد تابعه به مدیریت امور پشتیبانی، کارمند با در دست داشتن فرم امتیازدهی، فیش
واریزي و چک تخلیه به مدیریت امور پشتیبانی جهت عقد قرارداد مراجعه می نماید . مدیریت امور پشتیبانی یک
نسخه قرارداد و فیش واریزي و چک را به مدبربت امور مالی تحویل می دهد و ماهیانه به امور مالی واحدتابعه مورد
نظر جهت کسر اجاره بهاي منزل مکاتبه می نماید
درخواست واحد تابعه جهت تحویل خانه به کارمند، فرم امتیازدهی، فیش واریزي و چک تخلیه
ارایه خدمات رفاهی به کارکنان |
اطلاع رسانی | https://refahi.mui.ac.ir | |||
در مرحله درخواست | https://refahi.mui.ac.ir/login | |||
در مرحله تولید | https://refahi.mui.ac.ir/login | |||
در مرحله ارائه نتیجه | https://refahi.mui.ac.ir/login |
چگونه درخواست خود را ثبت نماییم؟
به سایت امور رفاهی دانشگاه به آدرس https://refahi.mui.ac.ir/login/ مراجعه و پس از ورود به سامانه مستندات لازم را بارگزاری نماییم و اقدام به ثبت می کنیم تا فرآیندهای مربوطه طی گردد.
توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"
1. مقدمه
این بخش حاوی اطلاعات کلی در خصوص خدمت است.
اهداف توافقنامه، تعریف خدمت و نحوه انجام تعاملات با خدمتگیرنده، نحوه گزارشدهی و بازبینی مشخص شود.
2. هدف
این بخش، دلایل اجرای توافقنامه سطح خدمت را بیان میکند.
متن نمونه:
• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط ]نام دستگاه اجرایی[، کیفیت تحویل ]عنوان خدمت[ برای [خدمتگیرندگان] مورد توافق قرار گیرد.
• این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
3. مسئولیت
این بخش، قوانین و مقرراتی را که به ]نام دستگاه اجرایی[ اجازه میدهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند میکند. همچنین به صورت شفاف بیان میشود که دستگاه چه مسئولیت قانونی در قبال شهروند متقاضی خدمت دارد.
متن نمونه:
• [سازمان اداری و استخدامی] موافقت میکند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:
• [نام دستگاه اجرایی] دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای [حوزه ارائه خدمت] برای [بخش دولت] است که مستندات آن به شرح ذیل میباشد: [محل درج قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حوزه مورد اشاره است.]
• [مسئولیتها را اینجا بنویسد]
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
• تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی تعیین شوند.
• شرایط و استثناها، مشخص شوند.
• فرآیند روشن و کارآمدی برای حل و فصل تناقضات و جبران عدم ارائه خدمت در نظر گرفته شود.
متن نمونه:
• متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ پست/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
• در صورتیکه پس از پرداخت هزینههای این خدمت و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که ... روز کاری میباشد مجوز خود را دریافت نماید، سازمان به ازاء هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل .... ریال به متقاضی پرداخت نماید.
• موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاعرسانی دستگاه" در پیوست ج به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر میشود.
5. هزینه ها و پرداختها
توافقات مربوط به هزینهها و پرداختها مطبق با جدول هزینهها در فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه
اطلاعرسانی دستگاه" در پیوست ج مشخص شوند.
6. دوره عملکرد
این بخش، دوره زمانی را که در آن، شرایط تحت این توافق سطح خدمت، فعال هستند را مشخص میکند.
متن نمونه:
• این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ [ / / ] و تحت امضای [مقام مسئول]، اعتبار دارد.
• این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا [مدت زمان] یعنی زمانی که اصلاح، جایگزین شده یا با موافقت دو جانبه هر دو سازمان به امضاء برسد، اعتبار دارد. (برای خدمات G2G)
• در پایان [بازه زمانی] یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.
7. خاتمه توافقنامه
در این قسمت، مقررات مربوط به خاتمه موافقتنامه سطح خدمت شرح داده میشود.