ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی
قوانین آموزشی وزرات بهداشت |
اطلاع رسانی | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله درخواست | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله تولید | اینترنت | الکترونیکی | ||
در مرحله ارائه نتیجه | اینترنت | الکترونیکی |
- چگونه میتوانم از تاریخ ثبت نام اطلاع پیدا کنم؟ با توجه به اطلاعیه های ثبت نام که از طریق سایت سنجش پزشکی صادر می شود و اطلاعیه هایی که بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار میگیرد اطلاع رسانی انجام می شود.
- چگونه به سامانه ثبت نام الکترونیکی دسترسی پیدا کنم؟ با ورود بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد منوی معاونت آموزشی می شوید و سپس منوی دانشجویان گزینه ثبت نام الکترونیک دانشجویان جدیدالورود را انتخاب نمایید.
- چگونه از تکمیل بودن ثبت نام اطمینان پیدا کنم؟ در صورت داشتن نقص از طریق پیام رسان سامانه به دانشجو پیام ارسال می گردد و در صورت تکمیل بودن مدارک نیز پیام تکمیل مدارک را دریافت میکنید و تاییدیه ثبت نام موقت را دریافت می نمایید.
1-مقدمه:این خدمت انجام ثبت نام مجازی کلیه پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی بدون حضور در دانشگاه را فراهم می کند.
2-هدف: هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کیفیت تحویل ثبت نام الکترونیکی از کلیه پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی مورد توافق قرار می گیرد.
4-تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی: دانشجو ملزم به بار گذاری کلیه مدارک خواسته شده و تکمیل و بارگذاری فرم های خواسته شده می باشد و دستگاه اجرایی ملزم به بررسی سامانه به طور مکرر و ارائه خدمت به دانشجویان در اسرع وقت می باشد.
استثناء ها: متقاضی این خدمت مکلف است کلیه مدارک و مستندات خواسته شده را از طریق پست به این دستگاه ارسال کند.
5-هزینه ها و پرداخت ها: هزینه ای از دانشجویان روزانه دریافت نمی شود. در صورتیکه دانشجویان پردیس خودگردان باشد باید مبلغ شهریه را که ساله طبق تعرفه مشخص می شود واریز نماید.
6-دوره عملکرد: این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخی که در اطلاعیه ثبت نام قید گردیده است و تحت امضای مسولین آموزشی اعتبار دارد.
7-خاتمه توافقنامه: این خدمات تا زمان اجازه شروع به تحصیل دانشجو خاتمه می یابد.