رفتن به محتوای اصلی
x
  • بررسی و تایید درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت
  • دانشجویان دانشگاه ها
  • بررسی پرونده ی افراد متقاضی استخدامی تایید نشده از طب کارآموزش و پروش
  • تمدید پاسپورت اتباع خارجی با توجه به نوع بیماری
دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/معاونت درمان
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
استانی
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
فرایند جدید
شناسه خدمت کلان
فرایند جدید
لیست مدارک و فرمها

مدارک مورد نیاز درخواست از کار افتادگی :

1-نامه درخواست از محل کار

2-گواهی تایید از کار افتادگی از 3 پزشک متخصص مربوطه 

3-کلیه ی مدارک تایید کننده بیماری

4-دریافت شناسه جهت تسویه حساب بانکی از طریق واحد تایپ و تکثیر معاونت درمان

5- مراجعه حضوری به واحد شورای پزشکی معاونت درمان و تشکیل پرونده وپرداخت هزینه 

 

مدارک مورد نیاز جهت استعلاجی :

1-نامه درخواست از محل کار

2-گواهی از پزشک معالج 

3-کلیه ی مدارک تایید کننده بیماری

4-دریافت شناسه جهت تسویه حساب بانکی از طریق واحد تایپ و تکثیر معاونت درمان

5- مراجعه حضوری به واحد شورای پزشکی معاونت درمان و تشکیل پرونده وپرداخت هزینه 

 

مدارک مورد نیاز جهت دانشجویان :

1-نامه درخواست از دانشگاه مربوطه

2-گواهی تایید ازپزشک معالج

3-کلیه ی مدارک تایید کننده بیماری

4-دریافت شناسه جهت تسویه حساب بانکی از طریق واحد تایپ و تکثیر معاونت درمان

5- مراجعه حضوری به واحد شورای پزشکی معاونت درمان و تشکیل پرونده وپرداخت هزینه 

 

مدارک مورد نیاز جهت افراد متقاضی استخدام تایید نشده از طب کار :

1-نامه درخواست از ارگان مربوطه به همراه مدارک مهر شده از طب کار

2-بررسی مدارک ارسالی مهر شده از طب کار توسط کارشناس مربوطه

3-ارجاع به پزشک مربوطه جهت تکمیل و بررسی مدارک (برای هر فرد متفاوت می باشد.)

4-دریافت شناسه جهت تسویه حساب بانکی از طریق واحد تایپ و تکثیر معاونت درمان

5- مراجعه حضوری به واحد شورای پزشکی معاونت درمان و تشکیل پرونده وپرداخت هزینه 

 

مدارک مورد نیاز اتباع خارجی جهت تمدید پاسپورت :

1-نامه درخواست از ارگان مربوطه

2-گواهی تایید ازپزشک معالج

3-کلیه ی مدارک تایید کننده بیماری

4-دریافت شناسه جهت تسویه حساب بانکی از طریق واحد تایپ و تکثیر معاونت درمان

5- مراجعه حضوری به واحد شورای پزشکی معاونت درمان و تشکیل پرونده وپرداخت هزینه 

ماهیت خدمت
تصدی گری
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C(
خدمت به كسب و كار (G2B(
خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G(
نوع خدمت در دانشگاه
درمانی
نوع رویداد خدمت
سلامت
كسب و كار
مدارك و گواهينامه ها
نوع مخاطبین
دستگاههاي اجرايي
دانشگاهيان
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
بله
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
بله
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
بله
قوانین و مقررات بالا دستی
طبق دستورالعمل های ارسالی از وزارت متبوعwww.ta.mui.ac.ir
دسترسی
اطلاع رسانیاز کارگزینی اداره مربوطه اینترانتیاتوماسیون
در مرحله درخواستمراجعه حضوری با در دست داشتن نامه از کارگزینی محل خدمت حضوریاتوماسیون
در مرحله تولیدبررسی مدارک توسط کارشناس شورای پزشکی حضوریبررسی
در مرحله ارائه نتیجهتشکیل کمیسیون و ارسال جوابیه  کتبی کمیسیون اینترانتی اتوماسیون

 

فرایند ارائه خدمت

کمسیون پزشکی

سوالات متداول

پرسش: مراجعین کمیسیون پزشکی دانشگاه چه کسانی می باشد؟

پاسخ:  کارکنان رسمی و پیمانی دستگاههای دولتی استان اصفهان،دانشجویان کلیه دانشگاه ها،اتباع خارجی،افراد معرفی شده از طب کار جهت استخدام(آموزش و پرورش)

پرسش: نحوه تشکیل پرونده در کمیسیون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چگونه است؟

پاسخ:  مراجعه حضوری به واحد کمیسیون پزشکی معاونت درمان

پرسش: مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در شورای پزشکی دانشگاه (جهت بررسی استعلاجی) چیست؟

پاسخ:  معرفینامه کتبی از محل کار به معاونت درمان- اصل گواهی پزشک متخصص معالج با قید نوع بیماری و تاریخ استراحت- تصویر کلیه مدارک پزشکی مربوط به بیماری( مدارک پزشکی جدید)

پرسش: دسترسی و تماس با کارشناسان  شورای پزشکی معاونت درمان  دانشگاه جهت پیگیری پرونده پزشکی از چه طریقی امکان پذیر است؟

تلفن تماس: 36619661-031

آقای دکتر یاری پور (مسئول واحد) داخلی 309

خانم بهرامی (کارشناس واحد) داخلی 253 

مراجعه حضوری به نشانی: خیابان شهید آیت ا...قدوسی(آپادانا اول)-معاونت درمان- طبقه همکف شرقی-شورای پزشکی

پرسش: آیا اعتراض به رای نظریه شورای پزشکی توسط متقاضی امکانپذیر است؟

پاسخ:  خیر، نظریه صادر شده قطعی و لازم الاجراست و امکان اعتراض وجود ندارد

پرسش: زمان برگزاری کمیسیونهای پزشکی چه موقع است؟

پاسخ: زمان برگزاری کمیسیون با توجه به تعداد پرونده های پزشکی تشکیل شده و تخصص های مربوطه  یک روز در هفته  اجرا می شود.

 – کمیسیون داروهای مخدر روزهای شنبه هر هفته راس ساعت 7:30 صبح

پرسش: آیا امکان تشکیل پرونده و بررسی پرونده در همان روز وجود دارد؟

پاسخ: خیر. متقاضی بایستی ابتدا اقدام به تشکیل پرونده به صورت حضوری نماید سپس طبق صلاحدید شورای مربوطه در زمان مقرر برگزار، پرونده بررسی و اعلام نظر می شود. پاسخ به صورت کتبی حداقل به مدت یک تا سه هفته آماده و به محل کار نامبرده به صورت نامه کتبی ارسال می گردد.

 پرسش: مدت زمان لازم جهت ارسال نظریه نهایی کمیسیون چقدر است؟

پاسخ: حداقل یک تا سه هفته.

پرسش: مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در شورای پزشکی دانشگاه (جهت بررسی ازکارافتادگی) چیست؟

پاسخ:  معرفینامه کتبی از محل کار به معاونت درمان-ارائه  اصل گواهی از3 پزشک متخصص معالج با قید نوع بیماری و ازکارافتادگی کلی و دائمی بیمار- تصویر کلیه مدارک پزشکی مربوط به بیماری( مدارک پزشکی جدید).

 

کمیسیون داروهای مخدر:

پرسش: مراجعین کمیسیون داروهای مخدر چه کسانی می باشد؟

پاسخ: افراد مبتلا به بیماری های صعب العلاج که با نسخه پزشک معالج جهت دریافت داروهای مخدر مراجعه می نمایند.

پرسش: مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در کمیسیون داروهای مخدر چیست؟

پاسخ:  نامه پزشک معالج(در فرم های خام مورد تایید معاونت غذا و دارو) – حواله داروی دریافتی قبلی (برای مراجعینی که بیشتر از یکبار مراجعه نموده اند)-همراه داشتن مدارک پزشکی(مخصوصاً جهت بیمارانی که برای بار اول مراجعه می نمایند).

پرسش: زمان و مکان مراجعه جهت دریافت دارو چه زمانی است؟

پاسخ:  روز سه شنبه هر هفته - داروخانه بیمارستان سیدالشهدا

توافق نامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت " بررسی و تایید درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت، دانشجویان دانشگاههای دولتی "

 

1.     مقدمه

بررسی و تایید درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت، دانشجویان دانشگاه ها وبررسی پرونده ی افراد متقاضی استخدامی تایید نشده از طب کار و تمدید پاسپورت اتباع خارجی با توجه به نوع بیماری

 2.    هدف

  • بررسی درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت، دانشجویان دانشگاه ها وبررسی پرونده ی افراد متقاضی استخدامی تایید نشده از طب کار و تمدید پاسپورت اتباع خارجی با توجه به نوع بیماری
  • تایید یا رد درخواست ها
  • مکاتبه با مرکز مربوطه و ارسال جوابیه

3.          مسئولیت

  • بررسی درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت، دانشجویان دانشگاه ها وبررسی پرونده ی افراد متقاضی استخدامی تایید نشده از طب کار و تمدید پاسپورت اتباع خارجی با توجه به نوع بیماری

4.          تعهدات متقابل خدمت‏ گیرنده و دستگاه اجرایی

  •  دستگاه اجرایی:  ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده از سازمان های مربوطه جهت استعلاجی  یا ازکارافتادگی
  • خدمت گیرنده: بیمار از طریق اداره مربوطه جهت دریافت تایید استعلاجی یا ازکار افتادگی به شورای پزشکی معرفی می گردد . سپس بیمار یا همراه او با دردست داشتن مدارک مربوطه جهت تشکیل پرونده به این اداره  مراجعه می نمایند و چنانچه نیاز به حضور بیمار در شورای پزشکی باشد روز قبل از شورا به ایشان اطلاع داده می شود .

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

  • تعرفه ویزیت یک متخصص در بخش دولتی (400/000 ریال)

6.          دوره عملکرد

  • ارائه خدمات به صورت پیوسته و مادام می باشد.

7.          خاتمه توافقنامه

  • با ارسال جوابیه شورای پزشکی  به مرکز مربوطه فرآیند خاتمه می یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
36619664
نام واحد پاسخگو
آقای دکتر یاری پور (مسئول واحد) داخلی 309/کارشناس خانم بهرامی 253