رفتن به محتوای اصلی
x

کلیه شکایات تلفنی، الکترونیکی ثبت شده در زمینه نحوه ارائه خدمات به مراجعین پس از بررسی و رسیدگی جواب نهایی داده می­شود.

دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/حوزه ریاست/مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگوی
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
استانی
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
16061016000
شناسه خدمت کلان
16061016000
لیست مدارک و فرمها

فرم ثبت شده شکایت و پیشنهادات حضوری و الکترونیکی مراجع

ماهیت خدمت
تصدی گری
نام خدمت کلان
ثبت شکایات و پیشنهادات حضوری و الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
تلفن همراه(برنامه کاربری)
تلفن گويا يا مركز تماس
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C(
خدمت به كسب و كار (G2B(
نوع خدمت در دانشگاه
ریاست
نوع رویداد خدمت
آموزش
سلامت
كسب و كار
سایر
نوع مخاطبین
دانشگاهيان
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
خیر
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
خیر
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
بله
قوانین و مقررات بالا دستی
  
دسترسی
اطلاع رسانی، درخواست، تولید و ارائه نتیجهحضوری - اینترنتیاستانیخدمت به شهروندانhttps://isf-bazresi.mui.ac.ir
     
     
     

 

فرایند ارائه خدمت

/sites/gservice/files/users/user107/%D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF/1.JPG

سوالات متداول

سوال 1: نحوه دریافت شکایات از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟ 

پاسخ: سامانه  Isf-bazresi.mui.ac.ir ثبت شکایات و پیشنهادات دانشگاه در دسترس رجوع قرار می گیرد.

*********************************************************

سوال2:نحوه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مطرح شده چگونه است؟ 

پاسخ: اگر دقالب اطلاعیه ثبت شده باشد پاسخی داده نمی شود،اگر در قالب شکایت یا درخواست باشد باید از طریق کد رهگیری وارد سایت شوند و جواب خود را پیگیری کنند.

*******************************************************

سوال3: مدت زمان پاسخگویی چند روز است؟

پاسخ :درحالت عادی 30 روز ودر بعضی موارد بیشتر 

******************************************************

سوال4: شکایت و درخواست خدمت باید در چه حیطه ای باشد؟

پاسخ: باید در حیطه اختیارات و وظایف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وزیر مجموعه های آن(بیمارستان-کلینیک و درمانگاه های سطح استان-معاونت های ستادی-پژوهشکده ها-دانشکده ها و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ) باشد.

*****************************************************

سوال 5:موضوع مورد نظر تحت چه عنوانی ثبت شود؟

پاسخ

1- شکایت :نیاز به مشخصات کامل فرد ارائه کننده شکایت دارد

2-اطلاعیه: نیاز به ارائه اطلاعات شخصی نمی  باشد

3- درخواست خدمت: درخواست خدمات از واحدهای زیرمجموعه دانشگاه با ارئه کامل مشخصات متقاضی 

*****************************************************

سوال6: جهت ثبت شکایت و درخواست خدمتچه نکاتی را باید رعایت کرد؟

پاسخ:از توضیحات اضافه و پیوست کردن مدارک غیر ضروری خودداری شود. وحداکثر مستندات قابل ارائه در سامانه 5 برگ می باشد.

توافق نامه سطح خدمت

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جهت ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و همچنین ارائه خدمت در راستای توسعه دولت الکترونیک (میز خدمت حضوری و الکترونیکی) بعنوان برنامه ی تحول در نظام اداری، میز خدمت و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع را راه اندازی و در خدمت شهروندان محترم قرارد اده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
03137923199
نام واحد پاسخگو
سوسن ریحانی