کلیه شکایات تلفنی، الکترونیکی ثبت شده در زمینه نحوه ارائه خدمات به مراجعین پس از بررسی و رسیدگی جواب نهایی داده میشود.
فرم ثبت شده شکایت و پیشنهادات حضوری و الکترونیکی مراجع
اطلاع رسانی، درخواست، تولید و ارائه نتیجه | حضوری - اینترنتی | استانی | خدمت به شهروندان | https://isf-bazresi.mui.ac.ir |
سوال 1: نحوه دریافت شکایات از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟
پاسخ: سامانه Isf-bazresi.mui.ac.ir ثبت شکایات و پیشنهادات دانشگاه در دسترس رجوع قرار می گیرد.
*********************************************************
سوال2:نحوه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مطرح شده چگونه است؟
پاسخ: اگر دقالب اطلاعیه ثبت شده باشد پاسخی داده نمی شود،اگر در قالب شکایت یا درخواست باشد باید از طریق کد رهگیری وارد سایت شوند و جواب خود را پیگیری کنند.
*******************************************************
سوال3: مدت زمان پاسخگویی چند روز است؟
پاسخ :درحالت عادی 30 روز ودر بعضی موارد بیشتر
******************************************************
سوال4: شکایت و درخواست خدمت باید در چه حیطه ای باشد؟
پاسخ: باید در حیطه اختیارات و وظایف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وزیر مجموعه های آن(بیمارستان-کلینیک و درمانگاه های سطح استان-معاونت های ستادی-پژوهشکده ها-دانشکده ها و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ) باشد.
*****************************************************
سوال 5:موضوع مورد نظر تحت چه عنوانی ثبت شود؟
پاسخ
1- شکایت :نیاز به مشخصات کامل فرد ارائه کننده شکایت دارد
2-اطلاعیه: نیاز به ارائه اطلاعات شخصی نمی باشد
3- درخواست خدمت: درخواست خدمات از واحدهای زیرمجموعه دانشگاه با ارئه کامل مشخصات متقاضی
*****************************************************
سوال6: جهت ثبت شکایت و درخواست خدمتچه نکاتی را باید رعایت کرد؟
پاسخ:از توضیحات اضافه و پیوست کردن مدارک غیر ضروری خودداری شود. وحداکثر مستندات قابل ارائه در سامانه 5 برگ می باشد.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جهت ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و همچنین ارائه خدمت در راستای توسعه دولت الکترونیک (میز خدمت حضوری و الکترونیکی) بعنوان برنامه ی تحول در نظام اداری، میز خدمت و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع را راه اندازی و در خدمت شهروندان محترم قرارد اده است.