رفتن به محتوای اصلی
x

دریافت اطلاعات متقاضی و ورود آن به نرم‌افزار کتابخانه

دستگاه اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان
دستگاه اجرایی مادر
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سطح خدمت
استانی
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
16052586000
لیست مدارک و فرمها

شماره دانشجویی

کد ملی

ماهیت خدمت
تصدی گری
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
فرارسيدن زماني مشخص
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C(
نوع خدمت در دانشگاه
تحقیقات و فناوری
نوع رویداد خدمت
آموزش
سایر
نوع مخاطبین
محققين
دانشگاهيان
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
خیر
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
خیر
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
خیر
قوانین و مقررات بالا دستی
آیین‌نامه عضویت  
دسترسی
اطلاع رسانی اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)   الکترونیکی  
در مرحله درخواست اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)   الکترونیکی  
در مرحله تولید اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)   الکترونیکی  
در مرحله ارائه نتیجه اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)   الکترونیکی  

 

فرایند ارائه خدمت
  1. تکمیل فرم عضویت ( چاپی یا الکترونیکی)
  2. دریافت مدارک متقاضی بر اساس آئین‌نامه کتابخانه
  3. بررسی و استعلام مدارک متقاضی با سامانه‌های مربوطه
  4. صدور کارت عضویت/ ایجاد یا ویرایش اطلاعات پروفایل عضویت
  5. تحویل کارت به متقاضی
سوالات متداول
  1. چه افرادی می‌توانند عضو کتابخانه شوند؟

کلیه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛ کلیه کارمندان رسمی، قراردادی و تبصره‌ای؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌توانند عضو کتابخانه شوند.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه اصفهان در صورت داشتن معرفی‌نامه از کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان می‌توانند عضو کتابخانه شوند.

  1.  برای عضویت در کتابخانه چه مدارکی لازم است؟

برای دانشجویان: کارت دانشجویی یا گواهی تأییدشده از آموزش دانشکده و تکمیل فرم عضویت

برای اعضای هیأت علمی و کارمندان: آخرین حکم کارگزینی و تکمیل فرم عضویت

  1. دانشجویان جدیدالورود چگونه می‌توانند عضو کتابخانه شوند؟

دانشجویان جدیدالورود هنگام ثبت نام اولیه در دانشگاه به صورت خودکار عضو کتابخانه هم می‌شوند و نیاز به مراجعه حضوری به کتابخانه ندارند و می‌توانند با کارت دانشجویی خود از کتابخانه‌های دانشگاه استفاده نمایند.

  1. دانشجویانی که اطلاعاتشان در سامانه کتابخانه موجود نیست، چگونه می‌توانند عضو کتابخانه شوند؟

دانشجویانی (دانشجویان انتقالی یا دانشجویانی که دیر ثبت نام کرده‌اند) که اطلاعاتشان به صورت خودکار وارد سامانه کتابخانه نشده است باید با مراجعه به کتابخانه مربوطه (دانشکده، بیمارستان) و با ارائه کارت دانشجویی یا فرم تأییدیه از آموزش دانشکده و پر کردن فرم عضویت، عضو کتابخانه شوند.

 

 

  1. آیا کاربران دانشگاه اصفهان می‌توانند عضو کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شوند؟

بله، کاربران (اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان) آن دانشگاه می توانند با دریافت معرفی‌نامه از کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان به کتابخانه مؤیدالاطباء دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه نموده و با تکمیل فرم عضویت در کتابخانه عضو شوند.

  1. عضای کتابخانه، چگونه می‌توانند از خدمات تمام کتابخانه های دانشگاه استفاده کنند؟

پس از عضویت و ورود اطلاعات کاربران در سامانه کتابخانه، دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و اعضای هیأت علمی و کارمندان با کارت پرسنلی و کدملی می‌توانند از خدمات کتابخانه (امانت کتاب، استفاده از منابع در کتابخانه، استفاده از سالن مطالعه) استفاده نمایند.

توافق نامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عضویت در کتابخانه"

1.        مقدمه.

ستاد کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی برای دسترسی و جستجو در منابع کتابخانه و حذف مراجعه حضوری جهت عضویت خدمت گیرندگانی که مایل به استفاده  از خدمات کتابخانه هستند، امکان عضویت در کتابخانه های دانشگاه از طریق وب سایت در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.

وب سایت کتابخانه مرکزی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد.

در قسمت «تماس با ما» اطلاعات تماس با مدیران سازمان و ارتباط با بخش های سازمان  جهت رفاه حال خدمت گیرندگان محترم قرار داده شده است . 

2.        هدف.

هدف از این توافقنامه سطح خدمات، این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط کتابخانه مرکزی، کیفیت تحویل کلیه خدمات برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات و مسئولیت‌های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

3.        مسئولیت.

کتابخانه مرکزی موافقت می کند که خدمات خود را به ترتیب زیر ارائه کند:

جهت بهره مندی از خدمات تفکیک  شده هر بخش، به وبسایت centlib.mui.ac.ir مراجعه نمایید.

4.        تعهدات متقابل خدمت گیرنده و کتابخانه مرکزی

کتابخانه مرکزی امکان دریافت خدمت الکترونیک خود را از طريق وب سایت کتابخانه مرکزی فراهم نموده است.

وب سایت کتابخانه مرکزی بر مبناي پايداري زير ساخت هاي ارتباطي بصورت تمام وقت، در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس خدمت گیرندگان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني به خدمت گیرندگان اطلاع رساني خواهد شد.

خدمت گیرنده مکلف است تا در هنگام درخواست و یا دریافت خدمت، تمام اطلاعات و مدارک درخواستی را ارائه دهد.

خدمت گیرندگان می‌توانند برای حل مشکلات خود در وب سایت کتابخانه به قسمت "تماس با ما" مراجعه کنند و مشکلات خود از طریق ایمیل مدیریت و یا شماره تماس با کتابخانه در میان بگذارند.

5.        هزینه ها و پرداخت ها

ارائه خدمات در وب سایت کتابخانه بصورت خودکار و بدون هزینه انجام میگیرد. درواقع ارایه خدمات مذکور جهت بهره برداری همه خدمت گیرندگان به صورت رایگان است و در این خصوص هزینه ای از جانب دریافت کننده خدمات پرداخت نمی شود و بر همین اساس ارائه دهنده خدمات نیز غرامتی پرداخت نمی کند.

6.        دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 12/12/1400 و تحت امضای آقای دکتر محمد رضا سلیمانی اعتبار دارد و پس از تاریخ ذکر شده یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.

7.        خاتمه توافقنامه

در صورت عدم ايفاي تعهدات، توافقنامه خاتمه مي يابد .

 

 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
03137923901
نام واحد پاسخگو
کتابخانه موید الاطبا- آقای دکتر برومند