رفتن به محتوای اصلی
x

1-طرح درخواست نشر کتب در شورای انتشارات و تصویب آن

2- مکاتبه با نویسندگان

3- اخذ مستندات لازم از نویسنده و ارسال آن به سامانه اسناد و کتابخانه ملی، سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر جهت اخذ فیپا و مجوز پیش از چاپ کتاب

دستگاه اجرایی
مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دستگاه اجرایی مادر
وزارت درمان، بهداشت و آموزش پزشکی
سطح خدمت
شهری
شناسنامه خدمت
شناسه خدمت
16052587102
لیست مدارک و فرمها

1- ارائه درخواست استعلام از وزارتخانه متبوع

2-  تکمیل فایل فرم تالیف و ترجمه

3- اگر کتاب ترجمه می‌باشد فایل کتاب اصلی یا اصل کتاب

ماهیت خدمت
تصدی گری
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنت
پست الکترونیک
تلفن همراه(برنامه کاربری)
ارسال پستي
نحوه شروع
تقاضاي گيرنده خدمت
فرارسيدن زماني مشخص
تشخيص دستگاه
نوع خدمت
خدمت به كسب و كار (G2B(
نوع خدمت در دانشگاه
تحقیقات و فناوری
نوع رویداد خدمت
آموزش
نوع مخاطبین
محققين
دانشگاهيان
گروه خدمت
خدمات عمومی
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟
خیر
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟
بله
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟
خیر
قوانین و مقررات بالا دستی

1- آنین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی وزارت متبوع

2- مصوبات کمیته‌های تخصصی نشر و هیات امنای دانشگاه

3- آئین‌نامه اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری
 
دسترسی
اطلاع رسانی

اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)

پست الکترونیک

تلفن همراه (برنامه کاربردی)

ارسال پستی

 

    الکترونیکی

 
اطلاع رسانی

جهت احراز اصالت فرد

جهت احراز اصالت مدرک

  غیرالکترونیکی  
در مرحله درخواست

اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)

پست الکترونیک

تلفن همراه (برنامه کاربردی)

ارسال پستی

  الکترونیکی  
در مرحله درخواست

جهت احراز اصالت فرد

جهت احراز اصالت مدرک

  غیرالکترونیکی  
در مرحله تولید

اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)

اینترانتی (انجام مکاتبات لازم از طریق اتوماسیون اداری)

ارسال پستی

  الکترونیکی  
درمرحله ارائه نتیجه

اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)

پست الکترونیک

تلفن همراه (برنامه کاربردی)

ارسال پستی

  الکترونیکی  
         
         

 

فرایند ارائه خدمت

1- دریافت درخواست تالیف و ترجمه کتاب به همراه نسخه پیش‌نویس کتاب و فرم تالیف و ترجمه و فرم اظهارنامه

2- استعلام از سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه (مداد) در خصوص تکراری یا تکراری نبودن کتب تالیف و ترجمه

3- هماهنگی با اعضای شورای انتشارات جهت برگزاری جلسه

4- برگزاری جلسه شورای انتشارات، طرح درخواست‌های جمع‌آوری شده و تعیین داوران و تنظیم صورتجلسه در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای انتشارات

5- در صورت موافقت با درخواست، ارسال نسخه پیش‌نویس کتب جهت داوری و در صورت عدم موافقت با درخواست، مکاتبه با درخواست کننده (نویسنده)

6- تصویب در صورت انجام اصلاحات و موافقت با چاپ کتاب و در صورت عدم انجام اصلاحات مکاتبه با صاحب اثر از سوی کمیته‌های تخصصی نشر

7- مکاتبه با نماینده نویسندگان جهت انجام فرآیند صفحه‌آرایی و طراحی جلد

8- اخذ شابک جهت درج در صفحه شناسه و پشت جلد

9- اخذ فیپا بعد از صفحه‌آرایی و طراحی جلد

10- اخذ احکام حقوقی نویسندگان یا مترجمین جهت درج در سامانه کتابخانه ملی (فیپا) و سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر

11- اخذ مجوز قبل از چاپ

12- ارسال فیپا به صفحه آرا جهت درج در صفحه شناسه و تحویل نسخ نهایی کتاب و جلد

13- دریافت 6 نسخه از کتاب به همراه 3 نسخه قرارداد چاپ

14- بارگذاری مشخصات کتاب در سایت انتشارات

15- بارگزاری مشخصات کتاب در سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه (مداد)

16- ارسال 2 نسخه از کتاب به کتابخانه ملی و 1 نسخه به وزارت ارشاد اسلامی جهت دریافت مجوز چاپ کتاب

17- صدور گواهی نشر کتاب به نویسندگان جهت ارتقا و ارائه به دستگاه‌های مورد درخواست

18- پرداخت حق‌الزحمه چاپ کتب درسی یا درسنامه به نویسندگان درسنامه پس از چاپ کتب و دریافت شماره حساب

19- صدور گواهی جهت داوران کتب

سوالات متداول

۱) آیا امکان تبدیل پایان‌نامه به کتاب وجود دارد؟

بله، در بحث مربوط به تبدیل پایان نامه به کتاب دو نوع کتاب می‌‌توان از پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد یا دکترا مستخرج نمود. پژوهش محور و تئوری محور. در نوع اول از تمامی فصول پایان‌‌نامه برای تدوین متن اصلی کتاب استفاده می‌‌شود اما در نوع دوم صرفاً از ادبیات پژوهشی و مبانی نظری ذکر شده برای یک یا دو متغیر (که عموماً فصل ۲ پایان‌‌نامه‌‌ها است) آورده می‌‌شود.

۲) آیا تعداد نویسندگان (یا مترجمین) در هزینه چاپ کتاب تاثیری دارد؟

تعداد نویسندگان در هزینه چاپ کتاب هیچ تغییری به وجود نخواهد آورد. برخی از ناشرین اقدام به اخذ هزینه اضافی به ازای اضافه شدن یک اسم می‌‌کنند که این کار صحیح نمی‌باشد.

3) انتشارات دانشگاهی معتبر است یا انتشارات غیردانشگاهی؟

تفاوت‌هایی که بین انتشارات دانشگاهی و انتشارات غیردانشگاهی وجود دارد این است که در انتشارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در صورتیکه کتاب درسنامه باشد، مولف کمک هزینه‌‌ چاپ کتاب دریافت می‌کند و امتیازی که جهت ارتقاء به مولفین تعلق میگیرد از 100 درصد در نظر گرفته می‌شود ولی در صورتیکه کتاب در انتشارات غیر دانشگاهی چاپ شود، امتیاز از 70درصد در نظر گرفته می‌شود و هزینه‌ها در صورتی که ناشر هیچ شراکتی در فروش کتاب نداشته باشد، بر عهده مولف خواهد بود. به غیر از این 2 تفاوت، تفاوت دیگری به لحاظ کیفیت چاپ و سایر موارد وجود ندارد.

4) بازه زمانی برای چاپ کتاب علمی وکتاب غیرعلمی چقدر است؟ چرا؟

بازه زمانی چاپ کتب بسته به برگزاری به موقع شورای انتشارات دانشگاه و تایید اولیه کتاب و ارجاع آن جهت داوری به یکی از کمیته‌های تخصصی نشر می‌باشد. بازه زمانی که جهت داوری کتب به کمیته‌ها داده شده است حداکثر 5 ماه می‌باشد که باز هم بسته به کارشناسی داوران محترم و اعلام نتایج از سوی کمیته تخصصی نشر متغییر می باشد. بعد از کارشناسی کتب ابتدا شابک اخذ می شود و بعد از صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب مطابق با استانداردهای اداره انتشارات دانشگاه، کتاب جهت دریافت فیپا و مجوز قبل از چاپ حداقل 20 روز کاری به طول می انجامد.

5) برای چاپ کتاب چه مدارکی لازم است؟

فایل صفحه آرایی شده نهایی و جلد کتاب. هر کدام از نویسندگان می‌‌بایست کپی حکم اگر که شاغل هستند و اگر دانشجو باشند کپی کارت دانشجویی و سال تولد خود را برای نشر ارسال کنند. اگر قرار بر این است که صاحبان اثر بر روی جلد از عنوان دکتر یا عضو هیئت علمی برای نام خود استفاده نماید. در این‌صورت آنها می‌بایست مدارک مربوط به اینکه عضو هیئت علمی هستند یا در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده‌‌اند را به اداره انتشارات ارسال کنند. دلیل دریافت مدرک دکتری یا حکم کارگزینی برای ارسال به ارشاد آن است تا نشر اثبات کند نویسنده یا نویسندگان واقعاً فارغ‌التحصیل دوره دکترا یا هیئت علمی می‌باشند و  افراد غیر نتواند برای خودشان از عناوین جعلی استفاده کنند.

6)در انتشارات دانشگاه علوم پزشکی چه مجوزهایی برای کتاب گرفته می‌شود؟

الف) شابک از خانه کتاب (یک الی سه روزکاری بعد از ارسال مستندات کتاب به سامانه مربوطه)

ب) فیپا از کتابخانه ملی (ده تا پانزده روز کاری بعد از ارسال مستندات کتاب به سامانه مربوطه)

ج) مجوز ارشاد (بعد از تایید نهایی فایل‌های کتاب توسط صاحب اثر و اداره انتشارات دانشگاه)

د) اعلام وصول (ارسال نسخ کسر شده از تعداد کتاب‌های چاپ شده، بعد از چاپ اثر برای تکمیل پرونده‌ی مجوز)

7) صاحبین اثر چگونه می‌توانند پیگیر این مساله بشوند که آیا ناشر مجوزهای ذکر شده را واقعاً اخذ کرده است یا خیر؟

وقتی مجوز فیپای کتاب اخد می‌‌شود صاحبین اثر می‌‌توانند به صورت آنلاین آن را در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند. این کار از طریق جست و جوی نام نویسنده یا نام کتاب یا ناشر در باکس مربوطه امکان‌‌پذیر است. همچنین بعد از چاپ کتاب، صاحبین اثر می‌‌توانند وارد وب سایت خانه کتاب شده و در آنجا نیز با جستجوی نام اثر و کتاب خود از گرفتن مجوزهای رسمی برای چاپ کتاب مطمئن شوند.

8) قطع کتاب چیست و چه قطعی مناسب کتاب من است؟

قطع همان اندازه کتاب است. قطع‌های رایج برای کتاب‌های علمی وزیری و در صورت کم بودن تعداد صفحات قطع رقعی می‌باشد. برای کتاب های غیر علمی هم معمولا برای کتاب‌های رمان و حجیم همان قطع وزیری و  برای کتاب‌های خاص‌تر و کم حجم‌تر مثل شعر و دل نوشته، قطع رقعی مناسب می‌باشد. البته برای کتاب‌های علمی انواع مختلف قطع مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه‌ی صاحب اثر مد نظر است.

9) چطور می‌شود به ناشر اعتماد کرد و نگران سرقت ادبی نبود؟

بساری از صاحبین اثر از این مساله نگران هستند که بعد از ارسال فایل کتاب از کجا مطمئن شوند که فایل آنها مورد سرقت ادبی قرار نخواهد گرفت. واقعیت هیچ راهی برای اثبات این مساله از طرف نشر وجود ندارد. در این مساله خود مولف تا زمانیکه قرارداد نشر امضا نشده است می‌‌تواند فایل نهایی و کامل را در اختیار ناشر قرار ندهد. بعد از اخذ قرارداد این فایل در اختیار نشر قرار می‌گیرد که طبیعتاً وجود قرارداد فی مابین مانع از سرقت علمی و ادعای مالکیت غیر خواهد شد و مولف می‌‌تواند به راحتی در صورت بروز مشکل احقاق حق نماید. البته صاحبین اثر تنها زمانی می‌‌توانند از طریق قرارداد خود احقاق حق نمایند که ناشری که انتخاب نموده‌‌اند مورد تایید و دارای مجوز فعالیت قانونی از وزارت ارشاد باشد. در غیر اینصورت امکانی برای اعاده حق وجود نخواهد داشت.

10) آیا امکان چاپ کتاب به صورت ناشر مولف وجود دارد یا خیر؟

بر اساس مصوبه وزارت ارشاد (که در سال ۹۸ ابلاغ شده است) صاحبین اثر دیگر نمی‌توانند برای اخذ مجوزهای قانونی برای چاپ کتاب شخصاً اقدام کنند و می‌‌بایست از طریق یکی از ناشرین دارای مجوز فعالیت از وزارت ارشاد اقدام کنند.

11) نوع و اندازه فونت و تنظیم صفحات چگونه باشد؟

قطع وزيری:

اندازه صفحه: 175*245 ميلی متر.

اندازه متن: 120*200 ميلی متر.

فاصله متن تا حاشيه صفحه ها به قرار زير است:

حاشيه از بالا: 25 ميلی متر: حاشيه از پايين: 20 ميلی متر: حاشيه از چپ و راست: 5/27 ميلی متر (در زير الگويی از طرح تنظيم صفحه و متن آورده شده است).

اندازه نهايی کتاب بعد از چاپ، صحافی و برش 165*235 ميلی متر.

قطع رقعی:

اندازه صفحه: 150*220 ميلی متر.

اندازه متن: 100*175 ميلی متر.

اندازه نهايی کتاب بعد ازچاپ، صحافی و برش 145*215 ميلی متر.

 

قطع رحلی:

اندازه صفحه: 220 *295 ميلی متر.

اندازه متن: 170* 245 ميلی متر.

اندازه نهايی کتاب بعد ازچاپ، صحافی و برش 215 *290 ميلی متر.

فاصله بين سطور: در نگارش کتاب ها فاصله بين سطور يک (Line Spacing: Single) توصيه می گردد.

نوع و اندازه قلم:

برای کتاب‌های فارسی اولویت استفاده شامل فونت B lotus, B nazanin, B zar, B mitra می‌باشد و اندازه قلم ۱۳ استاندارد است و در صورت استفاده از کلمات لاتین از فونت Times new roman و اندازه قلم ۱۰٫۵ استفاده می‌کنیم. در ضمن اندازه قلم پاورقی می‌بایست برای فارسی ۱۰٫۵ و برای لاتین ۸٫۵ انتخاب شود.

برای کتاب‌های انگلیسی از فونت Times new roman و اندازه قلم ۱۱٫۵ استفاده می‌شود.

12)چاپ دیجیتال بهتر است یا چاپ افست؟ آیا قانونی وجود دارد که حتما باید از یکی از انواع آن استفاده نمود؟

هیچ قانونی یا عرفی وجود ندارد. تمام انتشارات‌های معتبر که دانشگاهی کار میکنند کتاب هایشان را به صورت دیجیتالی در تیراژ پایین چاپ میکنند و البته تفاوت کیفیت این دو نوع چاپ نیز بسیار اندک هست که افرادی که توی کار چاپ نباشند اصلا متوجه نمی‌شوند.

13) چه تعداد کتاب یا در چه تیراژی باید چاپ کنم؟

بسته به هدفتان از چاپ دارد. اگر استاد هستید به اندازه دانشجویان ترمتان چاپ نمایید. اگر رزومه‌ای است پایین‌ترین تعداد 20 نسخه می‌شود. اگر به بازار کتاب خودتان مطمئن هستید می توانید در تیراژ بالا چاپ کنید که در این صورت اول در تیراژ پایین چاپ کنید و اگر بازار خوب بود در تیراژ بالا چاپ نمایید.

14) آیا ترجمه کتابی که می خواهم انجام دهم، قبلا در ایران انجام شده است؟

قبل از ترجمه کتاب طی یک نامه درخواست ترجمه کتاب و تکمیل فرم‌های مربوطه که در سایت انتشارات موجود می‌باشد و ارسال آنها به دبیرخانه معاونت تحقیقات و فناوری و ارسال فایل کتاب ترجمه شده و فایل کتاب اصلی به ایمیل انتشارات درخواست شما از وزارتخانه متبوع استعلام میگردد، اگر کتاب تا به حال ترجمه نشده باشد اسم شما به عنوان مترجم در سامانه ثبت میگردد و در صورتیکه قبلا ترجمه شده باشد پایخ شما می شود این کتاب تکراری است.

15) آیا میتوانم از شهرها یا از دانشگاهی دیگر چاپ کتاب خودم را به انتشارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدهم؟

خیر. انتشارات علوم پزشکی اصفهان تنها کتبی را منتشر میکند که از اعضای هیات علمی یا دانشجویان این دانشگاه باشند.

16) ما چند مولف هستیم که یک کتاب نوشتیم و الان می خواهیم کتاب خود را چاپ نماییم، در مصاحبه دکتری امتیاز تالیف کتاب به همه ما میرسد؟

به همه امتیاز برابر میدهند در صورتی که در روی جلد بالای اسامی شما نوشته شده باشد" مولفین به ترتیب الفبا". ضروری است فرم اظهارنامه که در سایت انتشارات موجود می‌باشد را تکمیل کنید. بسته به امتیاز درصد مشارکتی که در آنجا درج میشود انتشارات دانشگاه بعد از چاپ کتاب گواهی صادر میکند.

17) چه زمان کمک هزینه چاپ کتاب پرداخت می شود؟

کمک هزینه تنها به درسنامه ها تعلق میگیرد. بعد از چاپ کتاب و تحویل 6 نسخه از آن به اداره انتشارات، نامه پرداخت کمک هزینه کتاب به حسابداری معاونت تحقیقات ارسال می‌گردد.

18) فرمت فایل متن و جلد کتاب از چه نوعی باشد؟

چنانچه کتاب صفحه آرایی شده است متن کتاب باید در فرمتWORDو PDF و جلد با فرمت های JPG و PSD به اداره انتشارات ارسال شود و اگر متن کتاب برای کارشناسی ارسال میگردد نیازی به صفحه آرایی و طراحی جلد نمی‌باشد.

توافق نامه سطح خدمت

نام دستگاه اجرایی: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان- معاونت تحقیقات و فناوری- مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی- اداره انتشارات

توافقنامه سطح خدمت انتشار کتاب در دانشگاه علوم پزشکی

کارشناس: مریم شهیدی

  1. مقدمه

به منظور ترغیب استادان موفق و با تجربه در تألیف کتابهای درسی و درسنامه و ایجاد تسهیلات اجرایی لازم، برای انجام کلیه اقدامات قبل از چاپ کلیه کتب و تدوین دستورالعمل برای چگونگی چاپ و نشر نویسندگان و مترجمان، اداره انتشارات بر اساس دستورالعمل‎های ابلاغی معاونت تحقیقات و فناوری، مصوبات کلیه کمیته‎های تخصصی نشر و تأیید استعلام‎‎های مربوطه از وزارتخانه متبوع،  اقدامات خود را انجام می‎دهد.

2- هدف

هدف از توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت توسط اداره انتشارات، زمان‎بندی مورد نظر انجام مراحل قبل از انتشار کتب و توافق فی مابین می باشد..

3- مسئولیت‏:

اداره انتشارات دانشگاه موافقت میکند به منظور بهبود ارائه خدمات اداره انتشارات با راهنمایی‎های دقیق و جامع چه به صورت حضوری و غیرحضوری (که از طریق رسانه های اجتماعی، ایمیل و ....‎می باشد) مسئولیت‎های خود را در حیطه های زیر انجام می دهد:

* استعلام کتب قبل از طرح در شورای انتشارات و قبل از ترجمه از وزارتخانه متبوع.

* دریافت مستندات لازم از پدیدآورندگان یا مترجمان و کارشناسی اولیه در اداره انتشارات و طرح در شورای انتشارات دانشگاه.

* ارسال کتب تأیید شده در شورای انتشارات به کمیته های تخصصی نشر جهت کارشناسی.

* دریافت شماره شابک جهت کتاب.

* ارسال نسخه نهایی فایل کتاب به سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب جهت دریافت فیپا و مجوز قبل از چاپ.

* ارسال فیپای صادره به صفحه آرا جهت درج در صفحه شناسه.

* دریافت نسخه نهایی کتاب و کارشناسی نهایی و تأیید انتشار آن به پدیدآورنده یا مترجم.

* دریافت 6 نسخه از کتاب و 3 نسخه از قرارداد چاپ کتاب از پدیدآورنده و مترجم.

* بارگذاری کتاب در سایت انتشارات و سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور.

* ارسال 2 نسخه از کتاب به کتابخانه ملی اصفهان و 1 نسخه به اداره ارشاد اسلامی جهت دریافت مجوز چاپ کتاب.

4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی:

  • پدیدآورندگان یا مترجمان مکلف هستند که کتاب را به صورت کامل به اداره انتشارات ارسال کنند و بعد از چاپ 6 نسخه از کتاب و 3 نسخه از قرارداد چاپ کتاب را به صورت حضوری به اداره انتشارات تحویل نمایند
  • در صورت هرگونه نقص در صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب (باید طبق فرم های موجود در سایت انتشارات باشند)، ارسال آن به سامانه‎های مربوطه امکان پذیر نمی‎باشد.
  • پدیدآورندگان موظف هستند احکام حقوقی، یا کارت دانشجویی و یا مدرک پایان تحصیل خود را جهت احراز هویت از طریق ایمیل به اداره انتشارات ارسال کنند.
  • در صورتیکه کتب خواسته شده به اداره انتشارات تحویل داده نشود، مجوز پیش از چاپ باطل و کتب در کتابخانه ملی و وزارت ارشاد مورد تأیید نمی‎باشد..
  • اداره انتشارات موظف است که بعد از ارسال فایل نهایی کتاب از سوی پدیدآورندگان یا مترجمان، در اسرع وقت جهت دریافت فیپا و مجوز پیش از چاپ به سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر ارسال کند.

5- هزینه‏ ها و پرداخت‏ها:

طبق دستورالعمل معاونت تحقیقات و فناوری، کمک هزینه چاپ کتاب تنها به کتب درسی که بعد از چاپ 6 نسخه آن تحویل اداره انتشارات گردد هر سه ماه یکبار اختصاص می یابد.

6- دوره عملکرد:

این بخش، دوره زمانی را که در آن مدت دریافت کارشناسی کتاب و مدت دریافت فیپا و مجوز چاپ کتاب می باشد را مشخص میکند:

مدت زمانی داوری کتاب از سوی کمیته های تخصصی نشر طبق مصوبه شورای انتشارت 3 ماه می باشد که بعضا در دلیل نیاز به اصلاحات از سوی نویسنده ممکن از بیشتر شود.

مدت زمان دریافت شابک منوط به ارائه فایل نهایی صفحه آریی و طراحی جلد شده کتاب از سوی پدیدآورنده یا مترجم می باشد.

مدت زمان دریافت مجوز پیش از چاپ منوط به نسخه نهایی کتاب می باشد و صدور این مجوز بستگی به کارشناسی از سوی کارشناسان مربوطه در وزارت ارشاد می باشد. (مدت زمان مشخصی ندارد و بعضا از طریق تلفن پیگیری می شوند).

مدت زمان دریافت فیپا منوط به نسخه نهایی کتاب و ارسال آن توسط نویسنده به اداره انتشارات می باشد که از سوی کتابخانه ملی 15 روز کاری می باشد.

7- خاتمه توافقنامه:

پس از انجام فرآیند درخواست کتاب و کارشناسی آن توسط کمیته های تخصصی نشر و ارسال نسخه نهایی کتاب به کتابخانه ملی و وزارت ارشاد و دریافت 6 نسخه از کتاب و 3 نسخه از قرارداد چاپ کتاب و پرداخت کمک هزینه چاپ درسنامه‎ها، این توافقنامه به پایان می رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].

افزودن دیدگاه جدید

نظر شما در مورد این خدمت
شماره تماس واحد پاسخگو
03137923037
نام واحد پاسخگو
اداره انتشارات- خانم شهیدی