توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"
1. مقدمه
رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ملی 190 و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع د.ع.پ اصفهان و مواردی که به صورت حضوری و کتبی دریافت می گردد که این رسیدگی با هماهنگی با واحدهای فنی ستاد استان و مکاتبه با شهرستان های مربوطه و نظر مسئولین معاونت بررسی و پاسخ داده می شود.
اهداف توافقنامه،
2. هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط معاونت بهداشت، کمیت و کیفیت رسیدگی به شکایات برای متقاضیان و درخواست کنندگان مورد توافق قرار گیرد.
• 3. مسئولیت
• معاونت بهداشت موافقت میکند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:
• معاونت بهداشت دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حوزه بهداشت برایبخش دولت است که مستندات آن به شرح ذیل میباشد: قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حوزه مورد اشاره است در سایت دانشگاه و قسمت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در دسترس می باشد.
• بررسی و پاسخگویی به کلیه شکایات ارباب رجوع
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
• معاونت بهداشت متعهد می گردد کلیه شکایات ثبت شده در سامانه 190 و رسیدگی به شکایات را بررسی و نتیجه آن جهت اطلاع متقاضی، ثبت نماید.
• متقاضی دریافت این خدمت، لازم است درخواست و مدارک خود را از طریق سامانه های پیش گفت و تلفن گویای 190 به این دستگاه ارائه نماید.
5. هزینه ها و پرداختها
این خدمت رایگان می باشد.
6. دوره عملکرد
امکان ثبت درخواست در طول شبانه روز در سامانه های مربوطه و مرکز تلفن 190 فراهم می باشد.
پیگیری درخواست ها، در روزهای اداری در طول سال در ساعات اراری به متقاضیان ارائه می گردد.