رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان/معاونت بهداشت

عنوان خدمت:پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت/ درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:16061016000

رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ملی 190 و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع د.ع.پ اصفهان و مواردی که به صورت حضوری و کتبی دریافت می گردد که این رسیدگی با هماهنگی با واحدهای فنی ستاد استان و مکاتبه با شهرستان های مربوطه و نظر مسئولین معاونت بررسی و پاسخ داده می شود.

دسترسی: ,

ویژگیهای خدمت

توافقنامه سطح خدمت "عنوان خدمت"

1.          مقدمه

رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ملی 190 و سامانه تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع د.ع.پ اصفهان و مواردی که به صورت حضوری و کتبی دریافت می گردد که این رسیدگی با هماهنگی با واحدهای فنی ستاد استان و مکاتبه با شهرستان های مربوطه و نظر مسئولین معاونت بررسی و پاسخ داده می شود.

اهداف توافقنامه، 

2.       هدف

 هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط معاونت بهداشت، کمیت و کیفیت رسیدگی به شکایات برای متقاضیان و درخواست کنندگان مورد توافق قرار گیرد.

•         3.          مسئولیت‏

•          معاونت بهداشت موافقت می‏کند که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه شود:

•           معاونت بهداشت دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه بهداشت برایبخش دولت است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است در سایت دانشگاه و قسمت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در دسترس می باشد.

•         بررسی و پاسخگویی به کلیه شکایات ارباب رجوع 

4.          تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی

•          معاونت بهداشت متعهد می گردد کلیه شکایات ثبت شده در سامانه 190 و رسیدگی به شکایات را بررسی و نتیجه آن جهت اطلاع متقاضی، ثبت نماید.

•           متقاضی دریافت این خدمت، لازم است درخواست و مدارک خود را از طریق سامانه های پیش گفت و تلفن گویای 190 به این دستگاه ارائه نماید.

5.          هزینه‏ ها و پرداخت‏ها

این خدمت رایگان می باشد.

6.          دوره عملکرد

امکان ثبت درخواست در طول شبانه روز در سامانه های مربوطه و مرکز تلفن 190 فراهم می باشد.

پیگیری درخواست ها، در روزهای اداری در طول سال در ساعات اراری به متقاضیان ارائه می گردد.