رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/معاونت درمان

عنوان خدمت:بررسی و تایید درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت، دانشجویان دانشگاههای

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:فرایند جدید

  • بررسی و تایید درخواست های از کار افتادگی و استعلاجی کارکنان دولت
  • دانشجویان دانشگاه ها
  • بررسی پرونده ی افراد متقاضی استخدامی تایید نشده از طب کارآموزش و پروش
  • تمدید پاسپورت اتباع خارجی با توجه به نوع بیماری

دسترسی:

ویژگیهای خدمت

پرسش: مراجعین کمیسیون پزشکی دانشگاه چه کسانی می باشد؟

پاسخ:  کارکنان رسمی و پیمانی دستگاههای دولتی استان اصفهان،دانشجویان کلیه دانشگاه ها،اتباع خارجی،افراد معرفی شده از طب کار جهت استخدام(آموزش و پرورش)

پرسش: نحوه تشکیل پرونده در کمیسیون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چگونه است؟

پاسخ:  مراجعه حضوری به واحد کمیسیون پزشکی معاونت درمان

پرسش: مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در شورای پزشکی دانشگاه (جهت بررسی استعلاجی) چیست؟

پاسخ:  معرفینامه کتبی از محل کار به معاونت درمان- اصل گواهی پزشک متخصص معالج با قید نوع بیماری و تاریخ استراحت- تصویر کلیه مدارک پزشکی مربوط به بیماری( مدارک پزشکی جدید)

پرسش: دسترسی و تماس با کارشناسان  شورای پزشکی معاونت درمان  دانشگاه جهت پیگیری پرونده پزشکی از چه طریقی امکان پذیر است؟

تلفن تماس: 36619661-031

آقای دکتر یاری پور (مسئول واحد) داخلی 309

خانم بهرامی (کارشناس واحد) داخلی 253 

مراجعه حضوری به نشانی: خیابان شهید آیت ا...قدوسی(آپادانا اول)-معاونت درمان- طبقه همکف شرقی-شورای پزشکی

پرسش: آیا اعتراض به رای نظریه شورای پزشکی توسط متقاضی امکانپذیر است؟

پاسخ:  خیر، نظریه صادر شده قطعی و لازم الاجراست و امکان اعتراض وجود ندارد

پرسش: زمان برگزاری کمیسیونهای پزشکی چه موقع است؟

پاسخ: زمان برگزاری کمیسیون با توجه به تعداد پرونده های پزشکی تشکیل شده و تخصص های مربوطه  یک روز در هفته  اجرا می شود.

 – کمیسیون داروهای مخدر روزهای شنبه هر هفته راس ساعت 7:30 صبح

پرسش: آیا امکان تشکیل پرونده و بررسی پرونده در همان روز وجود دارد؟

پاسخ: خیر. متقاضی بایستی ابتدا اقدام به تشکیل پرونده به صورت حضوری نماید سپس طبق صلاحدید شورای مربوطه در زمان مقرر برگزار، پرونده بررسی و اعلام نظر می شود. پاسخ به صورت کتبی حداقل به مدت یک تا سه هفته آماده و به محل کار نامبرده به صورت نامه کتبی ارسال می گردد.

 پرسش: مدت زمان لازم جهت ارسال نظریه نهایی کمیسیون چقدر است؟

پاسخ: حداقل یک تا سه هفته.

پرسش: مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در شورای پزشکی دانشگاه (جهت بررسی ازکارافتادگی) چیست؟

پاسخ:  معرفینامه کتبی از محل کار به معاونت درمان-ارائه  اصل گواهی از3 پزشک متخصص معالج با قید نوع بیماری و ازکارافتادگی کلی و دائمی بیمار- تصویر کلیه مدارک پزشکی مربوط به بیماری( مدارک پزشکی جدید).

 

کمیسیون داروهای مخدر:

پرسش: مراجعین کمیسیون داروهای مخدر چه کسانی می باشد؟

پاسخ: افراد مبتلا به بیماری های صعب العلاج که با نسخه پزشک معالج جهت دریافت داروهای مخدر مراجعه می نمایند.

پرسش: مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در کمیسیون داروهای مخدر چیست؟

پاسخ:  نامه پزشک معالج(در فرم های خام مورد تایید معاونت غذا و دارو) – حواله داروی دریافتی قبلی (برای مراجعینی که بیشتر از یکبار مراجعه نموده اند)-همراه داشتن مدارک پزشکی(مخصوصاً جهت بیمارانی که برای بار اول مراجعه می نمایند).

پرسش: زمان و مکان مراجعه جهت دریافت دارو چه زمانی است؟

پاسخ:  روز سه شنبه هر هفته - داروخانه بیمارستان سیدالشهدا