رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان/حوزه ریاست/مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگوی

عنوان خدمت: ثبت شکایات و پیشنهادات حضوری و الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:16061016000

کلیه شکایات تلفنی، الکترونیکی ثبت شده در زمینه نحوه ارائه خدمات به مراجعین پس از بررسی و رسیدگی جواب نهایی داده می­شود.

دسترسی: , ,

ویژگیهای خدمت

سوال 1: نحوه دریافت شکایات از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟ 

پاسخ: سامانه  Isf-bazresi.mui.ac.ir ثبت شکایات و پیشنهادات دانشگاه در دسترس رجوع قرار می گیرد.

*********************************************************

سوال2:نحوه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مطرح شده چگونه است؟ 

پاسخ: اگر دقالب اطلاعیه ثبت شده باشد پاسخی داده نمی شود،اگر در قالب شکایت یا درخواست باشد باید از طریق کد رهگیری وارد سایت شوند و جواب خود را پیگیری کنند.

*******************************************************

سوال3: مدت زمان پاسخگویی چند روز است؟

پاسخ :درحالت عادی 30 روز ودر بعضی موارد بیشتر 

******************************************************

سوال4: شکایت و درخواست خدمت باید در چه حیطه ای باشد؟

پاسخ: باید در حیطه اختیارات و وظایف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وزیر مجموعه های آن(بیمارستان-کلینیک و درمانگاه های سطح استان-معاونت های ستادی-پژوهشکده ها-دانشکده ها و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ) باشد.

*****************************************************

سوال 5:موضوع مورد نظر تحت چه عنوانی ثبت شود؟

پاسخ

1- شکایت :نیاز به مشخصات کامل فرد ارائه کننده شکایت دارد

2-اطلاعیه: نیاز به ارائه اطلاعات شخصی نمی  باشد

3- درخواست خدمت: درخواست خدمات از واحدهای زیرمجموعه دانشگاه با ارئه کامل مشخصات متقاضی 

*****************************************************

سوال6: جهت ثبت شکایت و درخواست خدمتچه نکاتی را باید رعایت کرد؟

پاسخ:از توضیحات اضافه و پیوست کردن مدارک غیر ضروری خودداری شود. وحداکثر مستندات قابل ارائه در سامانه 5 برگ می باشد.