رفتن به محتوای اصلی
x

دستگاه اجرایی:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان – معاونت آموزشی

عنوان خدمت:سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست های آموزشی دانشجویان (تسویه حساب و...)

دستگاه اجرایی مادر:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه خدمت:18042585101

در این فرآیند کلیه مراحل تسویه حساب و تأیید فراغت از تحصیل دانشجو، صدور گواهی اشتغال به تحصیل و... به صورت الکترونیکی انجام می گردد.

دسترسی:

ویژگیهای خدمت

سؤال: چگونه می توانم درخواست آموزشی ثبت کنم؟

پاسخ: وارد سمانه سما شوید و از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه "درخواست جدید" کلیک کنید و نوع درخواست مد نظر خود را انتخاب نمائید.

سؤال: نحوه پیگیری یک درخواست چگونه است؟

پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه" پیگیری" کلیک نمائید.

سؤال: چگونه می توانم بفهمم ب درخواستی که در سامانه ثبت کرده ام رسیدگی شده است؟

پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه "پیگیری" کلیک نمایید تا روال انجام درخواست برای شما نشان داده شود.

سؤال: نحوه برقراری ارتباط جهت پیگیری درخواست چگونه است؟

پاسخ: در بخش مربوط به پیگیری درخواست، زیر نام کارشناس، شماره تلفن کارشناس مربوطه وجود دارد.

 

سؤال: چگونه می توانم متوجه شوم که درخواستم تکمیل شده است؟

پاسخ: از طریق منوی مدیریت درخواست ها بر روی گزینه مدیریت درخواست ها کلیک کنید سپس بر روی دکمه تکمیل شده کلیک نمایید تا درخواست های "تکمیل شده" برای شما نشان داده شود.